Hoe een boze Ridgeback zn gestolen brood verdedigd

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Hoe een boze Ridgeback zn gestolen brood verdedigd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-04 20:25

onze buurman zet altijd zakken met hele ongesneden broden bij ons in de tuin neer, net naast het hek(krijgt hij op zaterdag eind vd middag altijd van de bakker, voor zijn beestenboel en voor onze paarden+hertjes)

maar kevin had dus 1 zo'n brood uit die zak gehaald, maargoed, zie zo'n brood maar eens terug de krijgen......
mn vriend ging een poging wagen, terwijl ik het hele gebeuren met de digi heb vastgelegd Haha!

Afbeelding

Afbeelding

zie die haren overeind gaan staan Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Samra eet op de achtergrond de kruimeltjes op
Afbeelding


er passen gewoon 2 halve broden in zn bek Bloos!
Afbeelding

samra vind he wel een leuk spelletje, en gaat ook een poging wagen om het brood af te pakken *LOL*
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

sam vind het nogsteeds een leuk spelletje Haha!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Nadat kevin bjorn heel de tuin een paar keer had laten zien vond ik dat het genoeg was geweest en heb ik ff ingegrepen, zie hier het resultaat Haha!
Afbeelding

Afbeelding

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-04 22:34

griebels schreef:
Ik had eigenlijk wel wat meer tanden van Kevin willen zien Haha!


zoiets bedoel je.....

Afbeelding


dit ging er aan vooraf:
de hertjes hadden brood gehad, gewoon uit een plastic broodzak, die had ik terug gedaan in hun voerton maar het deksel zat niet goed dicht, kevin+samra zijn verslaafd aan brood, dus hadden het deksel zo open, waarna kevin er met ene plastic zak van een brood vandoor ging.....

Afbeelding

samra ging natuurlijk weer 'helpen' Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

daarna had bjorn dus de plastic zak vast, maar kevin wilde het andere uiteinde niet loslaten

Afbeelding


daarna heb ik het weer opgelost Schijnheilig

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 10:07

tnx Lachen die 2 zijn trouwens wel echt een stel apart hoor Haha! iedere dag doen ze wel iets waardoor ik helemaal dubbel lig van het lachen(t is alleen minder leuk als ze er met spullen van de paarden vandoor gaan Clown )

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 18:07

hij gromt naar mn vriend omdat die het brood af wilde pakken, maar toen samra(de andere hond dus) dichterbij kwam ging hij ook tegen haar grommen
tegen mij gromde hij ook, maar stopte daar snel mee omdat hij weet dat hij gewoon los moet laten als ik dat zeg!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 19:22

harlekijn schreef:
oei oei sorry hoor niet dat ik comentaar wil leveren maar een ridgeback die zijn haren omhoog doet,erg dominant ik heb zelf ook een ridgeback een keer grommen en hij weet wat er gebeurt.Ik zelf zou dit niet toelaten

het zijn onze waakhonden, en ze luisteren dus niet zomaar naar iedereen.
deze foto is meer dan een jaar geleden gemaakt, toen kenden ze mn vriend nog niet zo goed, dus logisch dat onze hond tegenover een 'vreemde' zijn 'prooi' gaat verdedigen, dat is een normale reactie
toen ik los zei liet hij meteen los, zowel bij het brood als bij het plastic.

inmiddels kennen ze mn vriend heel goed en luisteren ze ook naar hem Lachen

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: bamisalami, DotBot, Koekie73, Lizenlotte, SemrushBot en 18 bezoekers