Nog meer foto's van gisteren 2 !!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Nog meer foto's van gisteren 2 !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 15:53

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

amandatjuh88
Berichten: 1318
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 16:03

Wat een droppie!! maar ik las in je profiel dat je hun al inrij met 2 jaar.. is dat niet een beetje te vroeg.. ookal rij je amerikaans.. het is toch slecht voor hun rug..
xx

This_is_me

Berichten: 5527
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 17:47

Nou idd leuke foto's maar ben het wel met Amandatjuh eens dat twee jaar nogal jong is om in te rijden en al mee aan het "werk" te zijn... Nou weet ik niet of dat het alleen maar een Nederlandse gedachte is??

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 17:49

het is geen nederlandse, maar een logische gedachte. Paarden zijn met 2 jaar lichamelijk en geestelijk nog niet toe aan ingereden worden, hun botten zijn nog niet sterk genoeg.

Meikevdv

Berichten: 1672
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 18:43

ff een dom vraagje...waaom kijk je altijd zo raar op de foto Bloos..( iets te veel gesegt sorry ik hou mun mond )

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:00

was het hier maar zulk mooi weer

Wat me wel opvalt in jou profiel is dat op elke foto waar de paarden onder het zadle een flinke doorgezakte rug hebben

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-04 23:30

Sorry, maar ik wilde gewoon eventjes foto's plaatsen en meteen word ik aangevallen op op welke leeftijd de paarden worden ingereden, en hoe de paarden een doorgezakte rug hebben. Ik denk dat ieder maar eens naar zijn eigen moet gaan kijken en ik ben klaar met foto's neer te zetten, want het word een beetje te belachelijk met al die nare opmerkingen!!

serena1978

Berichten: 761
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 23:50

Jee wat een domme opmerkings zeg allemaal.
Ieder zijn eigen manier, maar kan ook wel wat subtieler.

Maar diamondcherkers mooie foto,s en je dochter ook mooi en je appaloosa!!! Knipoog

DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 09:29

DiamondCheckers schreef:
Sorry, maar ik wilde gewoon eventjes foto's plaatsen en meteen word ik aangevallen op op welke leeftijd de paarden worden ingereden, en hoe de paarden een doorgezakte rug hebben. Ik denk dat ieder maar eens naar zijn eigen moet gaan kijken en ik ben klaar met foto's neer te zetten, want het word een beetje te belachelijk met al die nare opmerkingen!!


Het kon ook wat subtieler, maar ik snap de reden gewoon niet waarom je ze met 2 jaar al inrijdt! Omdat het gebruikelijk is in in Amerika? So what? Ik vind het wel een heel mooi paard.

FleurBscht

Berichten: 485
Geregistreerd: 30-06-04
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 11:09

DiamondCheckers: Je had wel kunnen verwachten dat je zulke opmerkingen zou krijgen! Als paardenliefhebber zou je tog egt wel een goede reden willen horen waarom een paard zo vroeg al wordt ingereden, want het is egt zielig voor die paarden!

vrijalover

Berichten: 2455
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 11:17

ik vind het ook echt niet kunnen dat je tweejarige merries al helemaal onder het zadel hebt.... de kans ik erg groot dat ze verpest worden voor de rest van hun leven (als het om rijden gaat) de botten zijn er nog niet klaar voor, en zoals ik al zei geestelijk worden ze erg snel verpest!! dat is toch zonde

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 11:46

Genoeg gezeken over de leeftijd van Inrijdne.. Haar probleem als ze later rugproblemen krijgen Vork

leuke foto's.. Alleen mag het meiske wel iets vrolijker kijken soms Vork haha Haha!