mijn fjordje veera wat vinden jullie van haar????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
anneveera
Berichten: 79
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: almelo

mijn fjordje veera wat vinden jullie van haar????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 19:47

Afbeelding

veera de super fjord



anneveera
Berichten: 79
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 19:52

als het mooi weer is maak ik er wat meer de anderen zijn nie zo mooi geworden.. vandaar

veera de super fjord

anneveera
Berichten: 79
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 13:50

die neusriem zit inderdaad een beetje raar maar dat komt omdat hier geen spairriem aan zat dus heb dat zo ff opgelost... ze krijgt een nieuw hoofdstel...

nee was bezig met de teugels om die er aan te zetten.. ik heb haar vast aan de longeerlijn...

nee ik ga niet naar de keuring in ruinen.. maar naar onstwedde...

nou veera is dus 4 jaar papa is jars mv is tunar.. ik heb haar nu bijna 3 jaar en ben super blij met haar!! ze is in 2000 veulenkampioen geweest en heeft met mij op de keuringen alleen maar a-premies gehaald!! ze is een schat van een pony!! toen ik haar ging inrijden heeft ze niks gedaan kon zelfs al met haar naar buiten! en er reed af en toe een meisje van 7 op haar!! naar 1 maand onder het zadel! ze doet nu nog geen vlieg kwaad! ze is gek op springen en op buitenrijden dan ontspant ze zich helemaal en heb je een heel andere pony... in de bak wil ze nog wel eens stom doen bedoel ik mee dat als je iets wil van haar doet ze het niet! eigenwijs he! verder is ze super lief!


ze staat

veera de super fjord


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Flubberboot, KaasSouffle_, nienmoon, NorwayFjord, Sanet, weslyjune en 57 bezoekers