Ben zo trots op mijn kereltje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

LADPR

Berichten: 14179
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Harderwijk

Ben zo trots op mijn kereltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 17:52

Beetje laat maar ik had de foto's niet eerder.

Zaterddag 31 juli had ik voor het eerst keuring met mijn hengstje. Ik had hem helemaal niet geknipt of geschoren want ik dacht dat hij niet eens de trailer in zou gaan. Ik was dus ook erg zenuwachtig. Dit was ook nog eens de eerste keer van huis weg en dus de tweede keer in de trailer (eerste keer is hij erin getild Boos! , dus een slechte ervaring ).


Afbeelding
Eerst natuurlijk goed inpakken. Transportbeschermers achter, voor onderlappen met bandages en een staartbeschermer. Manen natuurlijk in vlechten zodat ze niet weer helemaal in de knoop zouden komen.


Afbeelding
Voordat ik de ring in moest maar even goed het terrein verkent. Ging vrij goed. Hij was heel nieuwschierig.


Afbeelding
Hier gingen mensen in een keer allemaal klappen. Dat is natuurlijk heel eng ook al heb je dat thuis wel tien keer geoefend. De mensen op de achtergrond zijn mijn fanclub Haha! . Heel gezellig dus.


Afbeelding
Stilstaan voor van die vreemde mensen is ook heel eng. Helemaal als ze om je heen gaan lopen. (hadden we thuis ook geoefend, maar ja leg dat je pony maar eens uit)


Hij was al erg moe voordat we de ring in moesten en liet zich dus niet zien. De draf was al helemaal een beetje sukkelig. Hier helaas geen goede foto van.


Afbeelding
Superblij een derde premie. En dat zonder te toiletteren en zonder dat hij zich echt heeft laten zien. Ik ben echt tevreden. En Jimmy vond het erg leuk want hij mocht achter een andere hengst aanlopen en dacht dat het speeltijd was.


Na de keuring hebben we nog bijna drie uur Boos! op de chipman moeten wachten. Met een hengst die net ontdekt heeft dat hij hengst is tussen de merries. Leuk effect hoor. Hij zag een leuke merrie en voordat hij er erg in had vloog die merrie hem aan Scheve mond (merrie had een veulen) Jimmy helemaal van slag. Vond al gauw een nieuw slachtoffer om naar te hinneken.

Al met al een hele goede ervaring en allemaal trotse mensen.

Jimmy el Caliento ~ Rose Dancing Nimmerdor ~ Rose Dancing Cazador


LADPR

Berichten: 14179
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 18:09

Ja was echt lang. Ben de hele tijd maar blijven lopen met hem. Met al die nieuwe dingen wilde hij natuurlijk niet stilstaan en ik wilde hem ook niet de hele tijd op z'n kop geven omdat hij al zo lang moest wachten.

Jimmy el Caliento ~ Rose Dancing Nimmerdor ~ Rose Dancing Cazador

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 108 bezoekers