Mijn misschien toekomstige paardje.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Mijn misschien toekomstige paardje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-04 19:55

Ik heb mijn New Forester pas geleden verkocht en ben nou rustig opzoek naar een leuk rijpaardje, om lekker dressuurmatig mee aan de gang te gaan. En in de toekomst wedstrijden mee te gaan rijden. Daarom wil ik wel een paardje met wat talent. Nou, ben ik meegeweest met een vriendin, hier Samm op bokt, om naar haar inmiddels aangekocht paardje te kijken, toen ik zelf ook wat leuks zag. Ik heb er nog niet op gereden ofzo, maar hier een aantal foto's van haar. Ik ben benieuwd wat jullie van haar vinden. Ze is 3,5 jaar en net onder het zadel. Ga deze week nog een keertje langs om op haar te rijden. Vond het zelf een leuk dier om te zien. Ze is trouwens van ManhattanxZeoliet, KWPN papier.

Hier de foto's;

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Groetjes Melina


Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-04 20:13

Hihi, ja op de foto's lijken ze wel erg dun, maar in het echt ziet het er vrij normaal uit. Het past wel bij het type paardje, ze is zelf ook erg chique. Ik denk niet dat ze zomaar breken Knipoog

Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-04 21:56

Ja, ik vond het ook een mooi type om te zien. Ik ben heel benieuwd hoe ze onder het zadel aanvoelt en of het klikt tussen ons. Is even afwachten dus nog. Maar dat laat ik zeker weten.


Tsikala

Berichten: 2363
Geregistreerd: 27-03-02
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 08:24

Ja, ze toont nog erg jong. Maar ze is ook erg onbespierd, er is een paar keer opgezeten, maar verder kent ze eigenlijk weinig en heeft totaal geen bespiering of conditie.
Branca: Ze is 1.65m. groot zat voor mij, hahah ik ben zelf ongeveer 1.60m. Dus veel groter moet ik ook niet hebben. Het is echt een damespaardje, erg chique en fijn gebouwd. Ze lijkt misschien ook kleiner, omdat die handelaar ernaast staat, die is ook best lang. Ja ze kan natuurlijk nog wel wat groeien, omdat ze pas 3,5 jaar is, maar dat hoop ik eigenlijk niet. Maargoed dat is afwachten. Hoor vanavond trouwens wanneer ik kan komen rijden Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fleuribelle en 71 bezoekers