Bijna nieuwe aanwinst; Valerio!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 18:53

Teziej schreef:
Nou, Marielle bokte altijd 4.5 meter. Dan bokte ze, en zette ik haar op een pause knopje, en meette ik het op. :))

AAaahahahahahaaa _O-

hm

*gaat vanavond ook eens het pauzeknopje zoeken*

zitten die niet alleen op westernzadels of is dat de schietstoelknop?

TessaVB

Re: Bijna nieuwe aanwinst; Valerio!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-09 18:55

Bij marielle zat hij net tussen haar tepels in, maar ik ben zo lenig, dat ik erop kon drukken terwijl ze bokte.

En ik zat haar niet in de mond!

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 18:56

tussen haar tepels? neeee sorry dat geloof ik niet...

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-09 18:57

Nou kom maar kijken hoor!
maar je kan er helaas niet meer op..

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 19:03

is ze voor de bbq in het andere topic? -O-

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-09 19:06

Ja,duuuuuh. :')

Nee even zonder dollen, er moeten echt een hooooop berichten verwijderd worden in dit topic hhaa

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 19:12

hee... is het hele paardenvleestopic nu

WEG?

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 19:48

nadita schreef:
Bailey_Mar schreef:
Hahaha Tessa het lijkt net alsof ie zn hoofd tegen de muur leunt! _O-

Tes heeft hem waarschijnlijk tegen die muur aangesmeten, omdat ze nou eenmaal graag paarden onjuist behandelt. Volgens "Omalley"..
hahaha.

Tes laat je niet gekmaken door zo'n 13 jarig pennymeisje, wat totaal niet weet waar ze het over heeft.
Je weet toch zelf wel beter.

Jij bent hier de gene die hier heel erg kinderachtig bezig is, probeer nu eens normaal te praten niet meteen afzeik-reactie's te geven := Omalley, heeft niet eens op deze foto gereageerd :=

Eejj schreef:
:wow: knap hoor. En rijden en opmeten hoe hoog je paard bokt.. respect !

Ga eens in een ander topic meezeuren zeg, het paard van Omalley, zou JIJ niet kunnen rijden, en zeker niet kunnen blijven zitten als hij bokt. De bakrand is ong. 2mtr hoog, en hij slaat er gewoon bovenuit met de achterbenen. :=

Raja schreef:
Omalley schreef:
ik ben de afgelopen 3 jaar niet meer van een paard gevallen en mijn tinker bokt 2,3 meter de lucht in

ook al pleur je iedere dag van een paard...
ligt er maar net aan hoe gek ze doen....
maar dat heeft niks te zeggen over hoe goed je kan rijden. net al het stempeltje Z...
zoals al eerder gezegd is, ik ken ook genoeg Z ruiters die ik voor geen goud op mijn paard zou laten stappen! :n
Dan nog liever iemand die nog helemaal niet zo goed kan rijden.
die gaan tenminste niet zitten rukken en plukken...

en nu ga je gewoon lekker in een ander topic iemand anders lastig vallen die volgens jou zn dier mishandeld...

O, wacht, miss is dit wel wat voor je. Kan je hier je frustraties kwijt...

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=158&t=1145335

@ Raja: Zoek een leven :=

iemand schreef:
kwoot verkloot, geeft niet kind...

maar kom op zeg, als je je eigen beriochten terug leest, dan begrijp je toch zeker ook wel dat dat helemaal niet leuk en vriendelijk overkomt??

En als je nou echt zo'n dieren vriend bent, dan ga je niet eens springen of dressuren met je paard, maar dan zet je hem gewoon lekker in een natuurgebied en laat je hem staan...

Wij hebben hier allemaal het beste voor met onze dieren en we doen allemaal wat voor ons het beste lijkt voor het dier.
En ja, dat je een keer niet mee zit met de beweging, kan gebeuren!!!
Jouw tinker gaat er nooit vandoor?? dat je m een keer op de rem moet tekken om ongelukken te voorkomen?
Jouw tinker zal nooit, maar dan ook nooit iets verkeerd doen waarvoor je m een keer een tik moet gheven of een schop???

nee natuurlijk niet!!!
want de mesijes van 13 zijn altijd de allerbesten!!

Hoe konden wij ons daar nou in vergissen...
stom stom stom zeg...

weetje wat, kom anders eens les geven, dan weet ik ook precies hoe het wel moet

En ja, wij willen dan graag je tinker zien en zien hoe jij rijdt! Want dan wete we tenminste tegen wie we het hebben...

Ik denk dat jij eens een keertje op de tinker van Omalley moet komen rijden, kun je zélf voelen wat ze bedoelt als je haar pony in zijn mond trekt, dan vlieg je meteen van voor naar achter en met je kop in het zand. En een schop geven mag je ook proberen hoor. Gratis en voor niks, kom hem maar uitproberen. ;)

nathalieeee_ schreef:
Wedden dat je 'm in z'n mond zat toen hij 2,3 meter hoog bokte ~~}> _O-.

Wedden van niet? Stond er zelf bij te kijken, dus eerst goed lezen en daarna pas een normale reactie proberen te plaatsen. :=

Raja schreef:
god, wat een vriendelijk persoontje toch :')

Ik vermoed dat dit niet door Omalley zelf getypt is maar door het Z rijdende vriendinnetje _O-

Tja, als je Z rijdt, dan komt daar een bepaalde attitude bij kijken he. Dus dat je dan zo reageerd, kun je ook niks aan doen :(:)

Nee hoor, ik heb sommige stukjes getypt, maar zeker niet alles.... Ik was toen namelijk alweer thuis. := En ik reageer écht niet anders omdat ik Z rijd hoor, maar een beeeeeeeeeetje respect kunnen we in dit topic wel gebruiken := Degene die het achterlijkst reageren op de reactie's van Omalley, zijn vroeger het meest penny-achtig geweest :=

Teziej schreef:
Ja, waar is Stravero nou?
Die wist het allemaal zo goed, misschien krijg ik nog tips, wat ik beter kan doen. Aangezien zij Z rijdt, zou ze het toch beter dan mij moeten weten!

Denk je dat je stoer bent ofniet? Ik rijd Z dresuur, en nee, ik ga niet springen nee. En waarom niet? Omdat IK het NIET kan! DUS? Maakt mij niet uit hoor, en afentoe eens door de bossen crossen en een plasje water meepakken om overheen te springen, kan echt geen kwaad als je zelf niet kan springen :=

Abeltje77 schreef:
Ik zie wat omalley bedoelt. Inderdaad, na een galopsprong of twee wórdt er een (stevige) ophouding gemaakt. Maar die is bijlange na niet al deze discussie waard.

Dit is niet een "ophouding" voor dat paard, maar dat paard denkt dat hij op z'n kop krijgt, terwijl hij er niets aan kan doen, en tuurlijk kan ruiter/amazone een keer een beetje trekken, maar dit ziet er opzetterig uit. En als je daar geen commentaar op wilt, moet je het lekker voor jezelf laten en niet op bokt plaatsen. Ik vind het deze discussie ook niet waard, een beetje respect op iedereen, in dit topic, kan geen kwaad. ;)

Wijnanda schreef:
Eejj schreef:
@ Raja , we zien haar over een paar jaar vast op TV meedoen aan de olympische spelen :D

Met haar tinker zeker? :=

Ik snap Omalley best hoor, dat ze zo gaat reageren, ik zou ook kinderachtig terug gaan reageren op zulke reactie's. Geef haar dus groot gelijk. :=

Sorriso schreef:
Omalley schreef:
Hij hoeft er ook niet altijd last van te hebben, maar als we bij jou een theelepeltje in je mond hangen en daar in eens aan trekken dan word je daar ook niet vrolijk van ofwel dan? Ik geef alleen mijn mening maar en daarmee uit. ;)

Theelepel in de mond van een mens vergelijken met de bit in de mond van een paard?
Nou, volgens mij heb je dan sowieso geen verstand van paarden, laat staan van rijden.
Als jouw paard een sprong compleet anders doet dan jij verwacht, zit je heus niet super netjes op het paard bij de landing.
Jij hebt zeker ook nog nooit een professionele springruiter op concours zien vallen met paard en al? Nee, tuurlijk niet, dat komt omdat ze zo perfect kunnen blijven zitten als paard en/of ruiter de sprong verkeerd inschat, want jij kunt dat ook :j.

Ik snap wel dat je niet normaal kan zitten als je paard (en ruiter) zo neerkomen na een sprong, maar dan hoef je daarna niet een ruk aan die teugels na te geven, da's waar het hier over gaat ;)

BTW vind ik Omalley hier nog niet één van de kinderachtigste, maar degene die heel kinderachtig reageren op de reactie van Omalley. Je kunt dit namelijk ook gewoon via PB doen, en niet gaan lopen verder roddelen via PB. ;) Ik heb geTeMt.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 20:06

Ik heb het mysterie ontrafelt! :wow:
Omally is Strevero? :D

Nee serieus.... bokt laat zich weel eens gekmaken door een relacount hoor,geweldig _O-

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 20:09

@ _Tivoli_: Nee hoor, Omalley is mijn vriendin, je kunt het navragen bij Heike, aangezien Omalley's tinker van Heike @ bokt is geweest. ;) Je maakt er zelf van dat het een "rel account" is. :=

nathalieeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 20:11

Stravero, ooit gehoord van de woorden: 'Sarcastisch en cynisch'?

Enneeuh, Omalley kan wel een o zo geweldige ruiter zijn, die haar paard nooooooooooooit in de mond zit.. ze heeft wél een paard die bokt, en paarden bokken echt niet zonder reden ;).

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 20:13

nathalieeee_ schreef:
Stravero, ooit gehoord van de woorden: 'Sarcastisch en cynisch'?

Enneeuh, Omalley kan wel een o zo geweldige ruiter zijn, die haar paard nooooooooooooit in de mond zit.. ze heeft wél een paard die bokt, en paarden bokken echt niet zonder reden ;).

De reden is vorige week gevonden, en de reden is ERG GENOEG oké? Met een PB kun je de reden krijgen.

nathalieeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 20:18

Ik ben helemaal niet geinteresseerd in de reden en zou het heel erg voor die meid vinden als d'r tink lichamelijke problemen heeft. Maar dan moet ze niet die onzin over 2,3 meter hoog bokken erbij halen.

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 20:22

nathalieeee_ schreef:
Ik ben helemaal niet geinteresseerd in de reden en zou het heel erg voor die meid vinden als d'r tink lichamelijke problemen heeft. Maar dan moet ze niet die onzin over 2,3 meter hoog bokken erbij halen.

Ik heb je gePBt om de reden, En dat 2 of 3 meter hoog bokken is niet overdreven, het hek waar hij bovenuit bokte, is 2 meter hoog, hij kwam er min. 50cm bovenuit met beide achterbenen, dus het ligt tussen de 2 en 3 meter. ;)

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 20:40

Ik zit eigenlijk te wachten op een slotje... :=
Dit is zo uitgekauwd...en mensen die hun mening maar blijven verdedigen tot in den treure... met allemaal 'ja-maars' en 'maar ik ben dit' of 'ik kan dat' :roll:
En dat allemaal om een momentopname.
Ik heb veel erger dingen gezien waar meer van gezegt zou moeten worden.
Als je dacht dat dit 'mishandeling' was, heb je duidelijk nog niet verder in de wereld rondgekeken.Ga dáár maar werk van maken.

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 20:49

_Tivoli_ schreef:
Ik zit eigenlijk te wachten op een slotje... :=
Dit is zo uitgekauwd...en mensen die hun mening maar blijven verdedigen tot in den treure... met allemaal 'ja-maars' en 'maar ik ben dit' of 'ik kan dat' :roll:
En dat allemaal om een momentopname.
Ik heb veel erger dingen gezien waar meer van gezegt zou moeten worden.
Als je dacht dat dit 'mishandeling' was, heb je duidelijk nog niet verder in de wereld rondgekeken.Ga dáár maar werk van maken.

Ik ben het met je eens. ;)

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-09 20:49

Ik ook, ben benieuwd of ie nog komt. :=

Stravero kennen we langer dan vandaag, dus ik wist dat ze het niet kon laten om te reageren. :)

Bailey_Mar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 20:53

Teziej schreef:
Nou, Marielle bokte altijd 4.5 meter. Dan bokte ze, en zette ik haar op een pause knopje, en meette ik het op. :))

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Het is nog altijd pauZe :+

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 20:54

Teziej schreef:
Ik ook, ben benieuwd of ie nog komt. :=

Stravero kennen we langer dan vandaag, dus ik wist dat ze het niet kon laten om te reageren. :)

Zou jij het niet "opnemen" voor een vriendin die (oké momentopname maar) een reactie geeft en door zo'n 15 mensen de grond ingestampt wordt? :o

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-09 20:56

Tuurlijk wel, maar je ziet toch wat ze typt? Ze kan het niet menen,
maar het kwam er wel redelijk onsympathiek uit.

En om dan direct in de aanval te gaan en te zeggen dat ik maar lekker verder moet gaan met trekken en de wonden in mijn paard schoppen is gewoon not done. :n

Maargoed, hier kan dus een slotje op, ik wou een leuk topic openen, is weer finaal verpest.

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 20:57

Misschien tijd om te kijken waaróm die vriendin de grond in wordt gestampt,van plaats lang en breed te verkondigen hoeveel wijsheid zij in pacht heeft.
Er bestaan nog altijd meer mensen met kennis van paarden,dat is niet per sé alleen jou vriendin ...

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 20:59

@ _Tivoli:_ Ja ik zie het, en hoe er op de állereerste reactie gereageerd wordt, is niet erg aardig. Toch?
"soory hoor het is niet boos bedoeld alleen ik vind het super zielig voor het paard
met volgens mij die tweede sprong vlieg jij zo naar voor en dan trek jij echt gigantisch hard ik de mond van het paard om hem te straffen maar dat paard kan er niks aan doen dat jij nog niet goed kan blijven zitten als dat paard springt"

Zo'n soort reactie wordt soms ook in andere topics gegeven, en dan krijg je een reactie als "oké bedankt ik zal erop letten". Dat is dus heel anders. ;)

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 21:03

Dat komt omdat ze er met die reactie al de zoveelste keer op door blijft hameren. Terwijl het geval al is uitgelegd.

Tezza13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 21:05

Jeutje mensen ga niet ruzie maken ,
dat meisje is hardstikke blij dat ze haar paard heeft gevonden ,
en dan gaan jullie haar wat afkraken , ;)
en met dat springen vind ik helemaal niet ,
sorry maar ik kan echt niet tegen zulke reacties !

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 21:06

Tezza13 schreef:
Jeutje mensen ga niet ruzie maken ,
dat meisje is hardstikke blij dat ze haar paard heeft gevonden ,
en dan gaan jullie haar wat afkraken , ;)
en met dat springen vind ik helemaal niet ,
sorry maar ik kan echt niet tegen zulke reacties !

Ben ik het mee eens. ;)