3 jarige net 3 dagen begonne met inrijde...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 14:07

Heel lief paard............. en das jouw geluk. Had hij wat minder braaf geweest dan had jij mooi in de statistieken gepast!

Hou van jezelf, zet een cap op, trek een rijbroek aan met goede schoenen.


KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 14:02

Tis jouw hoofd, maar ik zou toch die weinig hersens die er inzitten goed willen beschermen.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 08:59

Stom, maarja eigenlijk hoef je ook geen cap op..................

er zitten duidelijk niet al te veel hersentjes in dat pannetje.

Misschien moet je eerst wat meer ervaring opdoen om te weten hoe belangrijk veiligheid is.

Ik werd een tijd geleden vreemd aangekeken op een stal omdat ik met cap op een paard van een lesklant stapte, vond men maar raar. want ik kon toch immers "goed" rijden volgens hun........

Ik ga nergens meer op zonder cap, en op jong spul (hoe goed ik ze ook "ken") of vreemde paarden doe ik zelfs standaard mn bodyprotector aan. Niet omdat ik niet kan rijden, maar juist omdat ik zoveel ervaring heb dat ik weet dat het gruwelijk verkeerd kan gaan, ook bij het allerliefste braafste paard!

ook al ben je het niet, doe dan net alsof je professioneel bent en doe iig goede beschermende kleding aan

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 09:23

Nou niet helemaal Zamero..... Als zij namelijk een half jaar in een revalidatiecentrum moet bivakkeren omdat ze zo een enorme hersenbeschadiging heeft............ dan betaal ik daar ook indirect aan mee! Daarnaast zullen haar ouders en omgeving daar toch ook wel enig verdriet van hebben. Het is niet voor jan met de korte achternaam verplicht gesteld!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 09:34

Ik kraak haar helemaal niet af, Ik probeer haar alleen duidelijk te maken dat ze voor haar eigen veiligheid goede kleding aan moet trekken........ en dat het zeker niet stoerrrr is om dit niet te doen, eerder dom! daarnaast is het alleen maar nog dommer om het vooral niet te doen omdat zoveel mensen je erop wijzen dat het onverantwoord is.

Ik vind het een heel lief paard, maar ook hele lieve paarden kunnen struikelen oid. Zeker jonge paarden die nog niet zo goed balans hebben..... Het hoeft geen bokkensprongenserie te zijn dat je gelanceerd wordt.........

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 09:47

Ailin schreef:
En ik heb het ook helemaal niet over die 3 jarige want die is niet van mij ..
Ik heb het over mijn eigen pony's.. ik weet onderhand nu wel wat ik moet odne als ze gekke sprongen gaan maken . en ik ben er ook nog noooit van af gevallen van mijn pony's.. ook al maken ze gekke sprongen ..... Ik weet echt wel wat ik doe hoor.......


dacht ik ook toen ik 15 was Lips are sealed Frusty

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 09:51

Hoe meer verstand je van paarden en het rijden krijgt hoe meer je aan veiligheid doet. Haha! Haha! Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 09:59

voor mij is het mn werk............ en zo ga ik op een jong paard!

Check Bodyprotector, Check Helm, Check laarzen en Check plakbroek Haha! Haha! Haha! en als allerlaatste veiligheids middel......... jawellllll een slof Haha! Haha! Haha!

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door KiWiKo op 11-08-04 10:01, in het totaal 2 keer bewerkt

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 10:02

Zamero schreef:
Joh doe er niet zo moeilijk over, altijd dat gezeur daarover. Ga dan ook even tegen mensen lopen zeuren die opgevoerde scooters hebben en geen helm dragen en die zonder gordel rijden Knipoog


ooooo maar dat doe ik ook hoor, do not be affraid Haha! Haha! Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 10:06

Veiligheids beugels zijn eigenlijk ook een must


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 bezoekers