Naar Collendoorn

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Meikevdv

Berichten: 1672
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-04 20:20

ik bene r ook geweest..maare die staan dan allemaal in 1 grote bak opgefrot ( egt lettelijk tegen elkaar kenne geen stap zetten ) en dsn wachten en dan mag je in de rij gaan staan en een pony aanwijzen en die pakken ze doen een hoofdstel om en dan gaan die de hele tdag met die mensen mee...hele tijd rijden en als je even niet rijd vast maken bijn je huisje...wat ik had gedaan is met een waslijn bij on husije een weitje afgezet Haha!...konden ze eten en ik reed niet veel...en ik had een soort schuilstalletje gemaakt..waar ze onde kon stan met een soort plastic zijl..en ik had brokjes meegenomen.dus ik had de pony die ik reed heelmaal verwend...en ik zat trouwens op de grootste pony van heel collendoorn...haha die was denk ik 1.20 en dik dat die was...die kon mij zeker 5x houden ..dus ..voor de rest moeten die pony met kleine kindjes rondlopen...er gebueren daar erg veel dingen de pony trappen bjten slaan op hok terug naar de stalling...er staat als je naar binnen gaat : pas op ponys kunnen schoppen en bijten...eigenrisico...

Nee
Ik ben niet het onderschrift. Ik poets hier alleen Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: b000tje, herous, lotte_dl, marjor, mirriejj, Noblesse_, xPearl en 33 bezoekers