Hop hop hop, Lotte in galop

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Hop hop hop, Lotte in galop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-04 19:53

Tong uitsteken (de rest van de foto's was een beetje mislukt Nagelbijten / Gniffelen )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
van al dat rennen wordt je moe

Afbeelding
en harige koeien zijn eng Nagelbijten / Gniffelen (leuke foto Lachen )


En het beste bewaren we voor het laatst :
Afbeelding

(en even ter vergelijking hoe erg de kleuren veranderen bij mijnalbum.nl : mijnalbumversie van dezelfde foto )


IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 12:47

tsja, als mensen altijd zeuren en je toch én het beste voor paard wilt (wie laat zijn paard nou op een stal staan waar ze beschimmeld hooi krijgen? >;) ) én het zelf ook leuk blijven vinden zul je netzo lang moeten verhuizen tot je de goede stal hebt gevonden, dat andere mensen met minder genoegen nemen kan ik ook niets aan doen.

IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-08-04 13:21

Kusia schreef:
Als ik van een pensionstal af getrapt zou worden, zou ik ook zo een smoes verzinnen *LOL* 25 mensen kunnen getuigen dat het niet aan het hooi lag, maar aan Claudia zelf.
Met andere mensen erbij is Claudia geweldig voor Lotte, totdat zij alleen is.... Scheve mond


ruim 2 maanden voor ze weggestuurd werd was ze al op zoek naar een andere stal vanwege het hooi en het feit dat ze te laat de wei op zijn gegaan. dus een smoes was het zeker niet, we hebben het er er samen met iemand anders die er stond nog over gehad dat ze beide weggingen. Kan zelfs de precieze datum er nog bij zoeken omdat ik toen foto's heb gemaakt.... 17 mei dus.
En hoe weet jij dat als ze alleen is ze niet goed voor het paard is? ze is dan toch alleen? >;)

IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-08-04 20:38

Chade schreef:
Hoi Deborah ff een vraagje over die manege in Hoogvliet: mijn nichtjes ( Jadey en Angela ) rijden daar ook, ken je hun?

Nee, ik ben er deze week voor het eerst in bijna 5 jaar weer geweest, is ook niet mijn paard op de foto maar die van pjotr (voor degene die het nog steeds niet doorhadden Knipoog )

En volgens mij heb jou (xxsummyxx) even voorbij zien schieten Nagelbijten / Gniffelen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dandy200, Lizenlotte en 18 bezoekers