Mijn vriend @ work

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Mijn vriend @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 14:49

Mijn vriend krijgt ook al last van het paardenvirus. Dus vandaag heeft hij voor het eerst op Simon gezeten Lachen . Nadat ik Simon gelongeerd had. Wel alleen nog maar gestapt, de rest komt nog Haha! .

Gelukkig had ik mijn ieniemienie digi-tje bij me, dus even een paar pics gemaakt. Ze zijn niet geweldig maar ik wou ze toch even laten zien .

Simon sjokte lekker voort

Afbeelding

Simon had net een daas weggeschopt bij zijn buik, dus mijn vriend moest even kijken wat Simon nou aan het doen was.

Afbeelding

Nog steeds sjok, sjok

Afbeelding

Mijn dochter wou er uiteraard ook nog even op, dus wij hebben ook nog even samen op Simon gezeten. Nou wil za altijd al graag draven maar vandaag hebben we zelfs even gegalopeerd Cool . Jammer genoeg staat haar grote grijns niet op de foto, maar ze vond het geweldig .

De enige foto's die gelukt zijn

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

My horse is a real gentleman. When we go over a Fence, he insists on ladies first

Principieel gezien ben ik tegen principes.


Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 14:54

Dat uitsteeksel op zijn buik heeft hij overgehouden aan een koliekoperatie. Hij heeft er verder geen last van, dus ik ook niet Knipoog .

My horse is a real gentleman. When we go over a Fence, he insists on ladies first

Principieel gezien ben ik tegen principes.

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 18:23

Ik zal de volgende keer de goede camera wel meenemen . Dat is alleen geen digitale dus dat wordt dan wat langer wachten op de foto's Tong uitsteken .

My horse is a real gentleman. When we go over a Fence, he insists on ladies first

Principieel gezien ben ik tegen principes.


Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 14:33

leun schreef:
he wendy!

leuk dat je vriend ook op simon rijdt! gelukkig is simon bij zowat iedereen braaf he? ik ben echt blij dat het zo goed gaat!
Hoe is het trouwens met zijn conditie al iets beter? en valt hij al iets af?

groetjes leonie


Leuk dat je zo even mee kijkt, zijn conditie gaat goed vooruit we hebben er al een paar wat langere ritten opzitten OK dan! . De eerste kilootjes zijn eraf en dat gaat langzaam maar vooruit. Het moet ook niet te snel gaan.

Hij is tot nu toe vriendjes met ieder paard dat hij tegenkomt, en zijn fan-club groeit gestaag, naast de pensionhouder en zijn dochter nu ook al de hoefsmid Haha! .

My horse is a real gentleman. When we go over a Fence, he insists on ladies first

Principieel gezien ben ik tegen principes.

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 16:35

Marwszjeuh schreef:
Hoort het trouwens niet bij H@W ? Tong uitsteken


Nee want Simon hoefde op dat moment niet zoveel meer te werken, mijn vriend des te meer Tong uitsteken .

My horse is a real gentleman. When we go over a Fence, he insists on ladies first

Principieel gezien ben ik tegen principes.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, herous en 95 bezoekers