Hebben erg genoten en gelukkig ook wat plaatjes kunnen schieten, zijn zelfs nog gefilmd door een Duitser die we mogen mailen voor die film

Furia vindt de golven errug spannend, en zolang iemand de zee ingaat (ofwel zijn baasje ofwel een ander paard) durft hij er wel in en vindt hij het super leuk! Hij wilt dan het liefste gaan liggen (he Paoline

We zijn er best diep ingeweest en dan gaat hij zo lekker stoer draven! Hij duwde ook nog zijn snoet vol in het zeewater, dat vindt ie echt leuk

Heb ook plaatjes van de hele route die we hebben gereden, bij ons in de duinen is er een begraasproject, waardoor er een kudde pony's en een kudde koeien rondloopt... (waarvan ik er al eens eentje dol achter me aan heb gehad).
Verder veel haasjes en konijntjes, en gisteren zat er zelfs een roofvogel op n meter afstand! Dat is hier echt zeldzaam...
Genoeg gepraat...:
1. Het uitzicht door de duinen, stukje van Furia's koppie:

2. In de duinen zelf, hahaha kijk die tong van Furia (volgens mij is dat zijn tong althans):

3. En hier kom je dus oa langs:

4. In de verte zie je de 2 paarden en een veulentje:

5. Lekker in het water:

6. Furia verkent de boel:

7. En toen douwde hij dus zijn hele snoet erin...

8. Oeeii baasje ik weet het niet hoor!!

9. Natte voetjes!

10.

11. Lekker beentjes koelen.

12. Lekker draven in het water, zie die kop, hij vindt t prachtig om dan hard te gaan

13. Spannend!!

14. Dat zoute water smaakt gek

15. Plons plons.

Foto's zijn niet bepaald geweldig, maar het is wel even een korte impressie hoe zo'n ritje er nu uitziet bij ons

We houden vooral van het water, en doen altijd lekker rustig aan met de paarden zodat ze niet meteen aan crossen denken

Wat vinden jullie van de stoere Furia?
Hij is imiddels trouwens al weer 6 jaar! 2 weken terug was zijn verjaardag

Oja, en voor de liefhebbers nog een filmpje van een galopje! Niet op het strand, maar op de terugweg.
http://s45.photobucket.com/albums/f72/madeliefjambroes/Strand%20Furia%20en%20Chris%20Jun09/?action=view¤t=Afbeelding025.flv