Europees Kampioenschap voor shetlanders in Balen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
saartje39

Berichten: 619
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Herent

Europees Kampioenschap voor shetlanders in Balen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 20:15

Wij zijn dus dit weekend met onze shetlander (Selly) naar het europees kampioenschap geweest, ze had hier in België een CAC weten te bemachtigen waardoor ze dus mocht meedoen.
we waren woensdag al samen met onze vrienden onze tent daar gaan opzetten en vrijdag zijn we dan met selly naar daar gegaan.
het is in ieder geval super gezellig geweest daar, en we hebben veel gezien! Lachen

Afbeelding
hier stonden we in de wachtring te wachten op onze beurt!

Afbeelding
hier kwamen we allemaal achter elkaar binnen en dan maar onze beurt afwachten...!
we waren met veel in onze ring (11) dus hebben we een hele tijd moeten wachten in de brandende zon!

Afbeelding
ons opstellen voor de jury

Afbeelding
nog opstellen...
mijn broer had de jury op voorhand ook al horen zeggen dat ze 'dat moorkopje' een heel mooi paardje vonden dus dat vonden we natuurlijk al heel positief! Lachen

Afbeelding
een paar van onze tegenstanders

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
daarna duiden ze dus de mensen aan in de volgorde van de winnaars, we werden dus 2de waar we wel heel blij mee waren voor onze eerste wedstrijd die we meededen!!
natuurlijk was het ook wel een beetje spijtig dat we niet eerste waren omdat we er toch zo dichtbij waren, maar we waren super blij om toch 2de van 11paardjes te zijn!!

Afbeelding
nog een foto van de winnaar, maar ze had wel goede gangen, dus we begrijpen het ook wel Knipoog

daarna heb ik ook nog geholpen met de mensen die samen met ons daar waren ( vrienden van ons)
ik liep dan mee met het veulentje, hier waren we juist aan het wachten, en wodan had juist iets 'interessants geroken, waardoor hij dus moest flemen Tong uitsteken
Afbeelding

we hadden ook nog foto's van de andere activiteiten enzo maar die zijn nog niet geupload!
Laatst bijgewerkt door saartje39 op 27-07-04 20:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Tienn
Berichten: 3557
Geregistreerd: 04-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 20:33

leuke foto's!
gefeliciteerd met jullie 2e plek!! Haha!

Ebro

Berichten: 218
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: Werchter (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 20:34

Toch een zeer goede prestatie voor een eerste keuring, heel goed gedaan ! Volgende keer misschien wel een eerste plaats.
Veel succes nog met je mooie shetlander.

marijke*

Berichten: 886
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Lubbeek, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 20:36

Heel erg mooie foto's!
Ik vond Selly zaterdag zowiezo wel bij de mooisten van haar groep, maar ben niet zo thuis in het Shetlander(keurings)wereldje. Toch had ze van mij wel eerstes mogen worden hoor OK dan!
Ze was ook wel nog vrij rustig en braaf hé tov sommige anderen die meer op hun achterste pootjes stonden dan wat anders ...

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 20:41

Leuke foto's Haha!

Wel grappig, dat ene meisje met een cap op. Bij het voorbrengen van grotere pony's/paarden kan ik me er nog wat bij voorstellen, maar bij shetjes vind ik het wel een klein beetje overdreven Tong uitsteken

saartje39

Berichten: 619
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Herent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 20:44

bedankt voor de leuke reacties! Lachen
ja ze was inderdaad wel braaf, op het einde was ze het stilstaan wel een beetje beu, maarja wa zouden we zelf doen hé Tong uitsteken

ja de meisje heeft haar cap wel uitgezet daarna, maar ik denk dat ze ook juist aangespannen had gereden ofzo, en die misschien nog niet had uitgedaan?!

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 20:51

Wat een ontzettend mooi paardje heb je zeg! Ziet er erg appart uit.
HOe groot is ze als ik vragen mag?

gr

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 20:52

Gefeliciteerd!
En inderdaad, die ene met cap op.. Vreemd Tong uitsteken
Leuke shet ook hoor OK dan!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 21:17

Nog eens gefeliciteerd met jullie tweede plaats Sarah!! Ik vond het ook erg leuk om op de paardjes te passen, dus dat is zeker voor herhaling vatbaar Knipoog

Eva_
Berichten: 6698
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 21:23

Hele mooie foto's
Proficiat met de 2e plaats

joortje

Berichten: 10504
Geregistreerd: 06-05-03
Woonplaats: Stadskanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 21:25

hele mooie shet maar daar was je zelf ook al wel achter!! Haha!
leuke fotos en gefeliciteerd met de 2e plaats!!

saartje39

Berichten: 619
Geregistreerd: 20-06-03
Woonplaats: Herent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 22:17

ze is 79 cm, niet zo heel klein, eigenlijk een middelmaat in België.
er waren er ook van rond de 70cm enzo en de grootste dan weer 105cm.
in België fokken ze nogal vrij klein, tot max 90cm ofzo, en de buitenlandse jury had het dan weer niet zo echt op kleintjes begrepen, dus daarmee dat er vaak nogal discussies waren enzo, wat wel spijtig was.
zo hebben ze een klein bont schetlandertje van vrienden ( dat echt proportioneel goed gebouwd was) een monstertje enzo genoemd, dus dat was wel niet echt fijn maarja...
voor de rest was alles super OK dan!
en nog eens bedankt voor de reacties! Haha!

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 12:21

Wat een kleine maat echt heel leuk als ik ooit een shet wil dan moet ik dus zoeken in Belgie voor zo'n leuk klein maatje!

gr