Een lekker buitenritje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mandybeauty
Berichten: 595
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: den bosch

Een lekker buitenritje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 21:04

Voor de verandering zaten er eens bijna geen dazen in het bos. Aangezien ik maar in mijn uppie was is het moeilijk om echte bewegings foto's te maken dus ze zijn allemaal in stap genomen. Die andere waren spookfoto's geworden Tong uitsteken
Nou hier een impressie van 1 van mijn rijgebieden.

Hier zijn we bij de ijzerenman. Het plan was om het water in te gaan, amar moest wel oppassen, want je mag er eigenlijk niet met je paard in vanwege het zwemseizoen (net alsof er mensen gaan zwemmen met dit weer)
Afbeelding

Na goed kijken toch maar eens kijken of madam haar hoefjes in het water wil zetten, want stel je voor dat ze nat worden Knipoog Je ziet haar nog kijken van: moet het echt.
Afbeelding

Maar het is ons gelukt. Zie het bewijs
Afbeelding

Toch best helder water nietwaar? Een meteen zien we een gedeelte van de dazenbescherming.
Afbeelding

Afbeelding

En nog meer water. Hier zijn we maar niet in gegaan, want ja we willen die eenden en kikkers toch ook wel wat rust geven (en niet na 1 stap een meter diep belanden Tong uitsteken )
Afbeelding

Dan krijg je een minatuur duinpad
Afbeelding

en vervolgens gingen we de hei op.
Afbeelding

Afbeelding

En dan het galopeerpad
Afbeelding

The Jungle
Afbeelding

ja geloof het of niet, maar ook in nederland hebben we heuvels Tong uitsteken Haha!
Afbeelding

Afbeelding

De mensen die Cheyenne kennen weten dat dit cheyenne ten top is. Altijd bezig met eten Haha!
Afbeelding

Natuurlijk zie je ook andere paarden en dat was een schattige minikudde met het veulentje op de grond.
Afbeelding

En wat zag mijn oog daar. Blijkbaar zijn wij ruiters niet de enige mensachtige wezens die gebruik maken van het bos Tong uitsteken
Afbeelding

Nou van Cheyenne hebben jullie niet veel gezien, behalve haar leuke torpedo oortjes Knipoog Nou ik kan wel zeggen dat ik rijd in een veelzijdig gebied nietwaar.



mandybeauty
Berichten: 595
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-04 21:06

Als jullie de foto's niet kunnen zien, dan kant dat kloppen, want picserver ligt er even uit.

mandybeauty
Berichten: 595
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 11:36

memory"]
He Mandy! Gaaf de Ijzeren man! Daar moet ik ook naartoe! Echt tof, wil wel een keertje zwemmen met Sjo en dat moet daar toch wel lukken nietwaar.. wanneer gaan we Knipoog?
[/quote]

Nou met dit weer gaat er toch niemand zwemmen dus ja een keertje stiekem te water moet toch kunnen. haha nou dat wordt dan snel een keer afspreken.

[quote="Elise"]
Ik zie ze wel hoor
En ik wil ook zoveel water om (illegaal Cool ) doorheen te banjeren
[/quote]

Kijk nog iemand die in is voor een beetje illegaal gedoe (maar daar zijn wij wel een beetje aan gewend hè Elise Tong uitsteken hahaha. Maar waarom kom je dan niet hier naartoe met de trailer? je kan hier flink rijden.
Er zijn trouwens nog meer meertjes, maar die moet ik dan nog wel even zoeken. Als ik meer weet dan laat ik het jullie wel weten.

[quote="Femke_L schreef:
ik denk niet dat dat gaat lukken..of je moet een boete aan je reet willen hebben!!

het is namelijk zomer-zwem-seizoen dan mogen er geen paarden te water. Of je moet het met heel koud weer doen, want dan is er niemand te bekennen...

maarja
Mandy we gaan snel wel weer samen rijden, kan ik ook foto's van je paard maken..haha, hoef je niet alleen haar oren erop te zetten...haha


ja ik zit op jou te wachten. Ik heb geen verplichtingen meer dus noem maar een datum

mandybeauty
Berichten: 595
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 13:38

hahaha volgens mij mag ik wel heel blij zijn met mijn omgeving, want iedereen wil ook zoiets.
Bonnigje en Maaike ik pb jullie even.

mandybeauty
Berichten: 595
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 13:59

haha ik zit al te wachten op een reactie over dat condoomverpakkingkje. Ik zal het sterker vertellen. Toen wij een keer naar de paarden gingen lagen 2 mensen het te doen in de wei naast ons vlakbij de paarden. Nou en die paarden maar kijken joh Tong uitsteken

mandybeauty
Berichten: 595
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 14:08

MoonChloe schreef:
En jij niet dan Tong uitsteken Schijnheilig


hahaha nee ik hoef dat niet te zien. Het was meteen: papa papa jaag die mensen eens weg bahbah Haha!

mandybeauty
Berichten: 595
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 23:24

smiley schreef:
Leuke foto's, ik wil nog steeds eens naar de Vughtse hei (IJzeren man heb ik al wel gehad Tong uitsteken )

Maar we moeten ook nog een keertje naar de Kampina hoor Haha! !


Och jongens ik krijg het nog druk hè mensen. Ik krijg al bijna medelijden met Cheyenne. Een waarschijnlijk 2 daagse tocht samen met Maaike, Elise en Bonnigje, dan nog een rit met Femke en Joyce en dan nog met jou en femke en joyce naar de kampina en de vughtse hei. Whahaha maar ik zeg niet dat ik het niet leuk vind natuurlijk.
Oh Amy die foto's van na het water zijn eigenlijk allemaal foto's van de vughtse hei. Enne ik heb een ander zadel dus we zijn weer van tenu veranderd Tong uitsteken
Kom Cheyenne, wij gaan even conditie training doen haha.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 118 bezoekers