Koos in zijn mooie zomervacht! (+ Filmpje)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Koos in zijn mooie zomervacht! (+ Filmpje)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 21:36

Voor de verandering liet Koos zich vandaag eens een keertje niet vangen, althans... dát was zijn doel. Hij was als een gek door de wei aan het racen en haalde af en toe elegante bokkesprongen uit de kast. *LOL* Koos is een shet met zeer veel temperament! Haha!

Ik heb er uiteraard ook een filmpje van gemaakt ==> Filmpje

Hij is nou eindelijk helemaal uit zijn vacht, dus nu foto's van Koos in zomer vacht!

Zo was hij eerst:

Afbeelding
Afbeelding

En zo is hij nu:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hij heeft nog een paar kilo te gaan, maar toch ben ik al heel tevreden over zijn gewicht. Nog even en Koos is veranderd in een topatleet!! Lachen

Fraeva in d'r zomervacht Lovers !!!
Afbeelding

Afbeelding

Groetjes Jessie


Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 21:46

daanboy schreef:
leuk hoor hij is gelijk op gekanpt is die grote nou die kleine is die zo snel gegroeit

haha, het zijn 2 verschillende pony's. Ze lijken wel een beetje op elkaar, maar Koos is en blijft toch echt een shet. Knipoog

Shetfan: Dankje! Lachen Hij mag dagelijks maar een uurtje op het hoge gras, want anders zou hij ook flink groeien in de breedte. Haha!


Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 22:31

lowara schreef:
Ligt het nou aan mij, of is het hoofd van je Ijslander donkerder dan haar lichaam?

Ligt niet aan jou, over een tijdje zal haar lichaam nóg lichter zijn... ze heeft een hele apparte kleur (leemvos met aalstreep). In de winter is ze altijd gewoon een 'saaie' vos, maar 's zomers is het net een toverbal. Knipoog

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 23:24

Dankje Cloverdale, ik heb trouwens ook al lang geen foto's meer van hem geplaatst... Bloos

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 12:46

love_nadira"]
en koos is nog steeds zo schattig of niet jessie? Tong uitsteken
[/quote]
Ja duhh! Tong uitsteken Knipoog

[quote="Skippylover"]
Wat doe je trouwens allemaal met hem?
[/quote]
Pffieuw, ik heb de afgelopen tijd niet zo veel meer met hem gedaan. Hij vermaakt zich wel tussen de 'grote paarden'. Deze zomer ga ik hem weer lekker aan het werk zetten... met hem wandelen, fietsen, vrijheidsdressuren, longeren en af en toen wordt hij bereden door een klein kindje. Lachen Het zou natuurlijk helemaal top zijn als ik hem mee kon nemen als handpaard... misschien komt dat nog. Haha!

[quote="Marieke_456 schreef:
Heeft het bij Koos ook zo lang geduurd voordat hij uit z'n vacht kwam?


Verder bedankt voor alle reacties! Lachen
Jaa, heel lang... Scheve mond Hij is altijd heel laat met verharen en zul je zien, over een paar weken heeft hij alweer een dikke vacht. Clown Is Timon nou ook helemaal uit zijn wintervacht?

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 20:40

hahaha, ja daar krijg ik ook last van als ik Koos wil ontharen. *LOL* Ik ga er tegenwoordig ook gewoon bij zitten. Fijn dat Timon nou ook uit zijn vacht is! Foto's! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: JosjeDZ, xPearl en 19 bezoekers