Vakantiepics: Noorder Dierenpark Emmen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Vakantiepics: Noorder Dierenpark Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-07-04 19:30

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog de verzameling eenden voor onze deur bij de cottage op Centerparcs Huttenheugte (elke dag kwam er een eendje wat brood halen 's avonds, maar als die ene eten kreeg, kwam de hele vijver Tong uitsteken):
Afbeelding


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 16:39

SuperPepeijn schreef:
afgezien van die van het nijlpaard vind ik ze juist niet scherp (ook niet belabberd slecht hoor, maar het onscherpe valt wel op). het weer zat zo te zien niet echt mee, dat scheelt wel. het zijn leuke onderwerpen en ik denk dat je ze wat beter uit de verf had kunnen laten komen met wat leukere composities (kijk eens naar de rule-of-thirds).

Vind ik niet gek als idd het weer tegenzit en ik ze in photoshop ook nog eens met een stuk lagere kwaliteit heb opgeslagen als ze eigen waren. De foto's zijn origineel haarscherp hoor Lachen.

En ik doe niet aan rules, eigen creaties zijn beter imo dan je aan regels houden die standaard voor iedereen gelden Knipoog.


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 17:55

SuperPepeijn schreef:
het is goed denk ik om even je trots opzij te zetten en jezelf open te stellen voor kritiek en tips, want zonder zal je niet beter worden (als je dat niet wilt, zeg het gewoon, dan zal ik er niet meer mee komen).


SP er is geen trots voor nodig om te zeggen dat de foto's gewoon scherp zijn Lachen.

En daarnaast, waarom zou ik aandacht geven aan die regels als de mensen (en ikzelf) de pics al goed genoeg vinden? Dat een 'pro' de pics niet goed/scherp genoeg vind, maar de rest van de menigte wel, dan heb ik naar mijn mening al goed genoeg gefotografeerd Lachen.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 18:04

.......
Dat bedoel ik nou ook weer niet. Je mag best wat aan te merken hebben op de foto's. Ik stop er alleen niet zoveel tijd in zolang ik ook geen professionele aparatuur heb om mee te werken. Verward

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 18:10

Dat kan inderdaad, alleen had je dan de meeste van deze foto's misschien een stuk verderaf alleen maar gekregen. Het grootste deel is namelijk met meer dan 5x optisch ingezoomed. Verder zijn de wegwerpcamera's nog steeds betere qua MP dan digi's Knipoog.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-04 19:36

Pardon? Hebben wij het hier over hetzelfde topic? De foto is helemaal niet scherp??? Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jussem en 30 bezoekers