Miss Americo=dood!!!!!! en foto's van Kelly!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
mariellexxx

Berichten: 4016
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Neede (Gelderland)

Miss Americo=dood!!!!!! en foto's van Kelly!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 14:23

Dit is Kelly, een paard waar ik bijna altijd wel op rij(jammergenoeg is ze van de manege). Ze is heel lief, ook met rijden, maar ze is een beetje lastig nu, want ze is hengstig, en word geinsemineerdalweer zucht........Hier een paar leuke pics van dr:
egt lastig die vliegen, moet ik toch maar eens een vliegenetje aanschaffen....... Haha!
Afbeelding
Lief koppie heeft ze he???(euhm...hoofdje) Bloos!
Afbeelding
beetje wazig:
Afbeelding
Sorry bokkers voor de nekkramp Knipoog
Afbeelding
lekkere wortel he kel?beetje moeilijk weg te krijgen he? Haha!
Afbeelding
auw!!!!!!!!!!!!mn nek!!! hahahahaaa
Afbeelding
ja goed gezien je moet weer werken vandaag:
Afbeelding
maar k heb geen zin!! kijk die oogjes:
Afbeelding
Dit is Miss Americo, zij is een manegepaard, en staat nu twee jaartjes op de manege bij mij. Alleen ik hoor gisteren dat ze dood!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!in het land is gevonden! Het was een hele lieve merrie van 10 jaar ongeveer, heeft ZZ-zwaar gelopen en was erg lief. Ze is waaschijnlijk overleden aan kanker(snap niet dat ze dit niet gemerkt hebben maarja dat is niet mijn zaak!) maarja erg jammer ze is erg geliefd.....Hier een paar lieve foto's van haar die ik heel toevallig vorige week woensdag had gemaakt....

Ze liep me bijna omver...
Afbeelding
mooi is ze he???
Afbeelding
de laatste doei Miss, we love you!!!!
Afbeelding

Nou dit waren se weer!!! morgen weer nieuwe maken hahahahaha!!!!!!!!!!!
Groetjes!!!!!!!



mariellexxx

Berichten: 4016
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Neede (Gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-04 15:13

ja, ze had (zeiden ze) bultjes onder haar staart. Ik heb ooit een heel magere verzorgpony gehad die dit ook had, en die heeft echt nog 5 jaar geleefd met kanker. Ze was ook al heel lang erg verkouden en misschien dat hun op de manege dachten dat het te stoffig op stal was(wat absoluut niet zo is), laten we dr lekker naar buiten doen, maarja een paard buiten met erge longontsteking?Ze hoestte ook heel erg.... tja tis erg zonde, alle knoppen zaten er nog op, en ze was echt heel lief. Maarja ik heb het vaak genoeg gezegd en ja als ze niet luisteren is het hun schuld, maar daar had nou niet echt een paard dood voor hoeven gaan toch? bedankt voor je reactie, als ik meer over haar dood weet laat ik het z.s.m weten ok?
hahah jamie xx ik heb net ook bij jou gereageerd, mooi paard heb je egt waar!!!ooooh, pony(sorry)

mariellexxx

Berichten: 4016
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Neede (Gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 11:35

eej lampje, ja daar dacht ik dus ook aan, en het is inderdaad dat het al begonnen is en je er nog niks/ tot erg weinig van merkt.Daarom net als bij die verzorgpony, die had het al heel lang en ik heb hem egt nog heel lang verzorgt toen die het ook al had. En ik denk ook idd. dat de manege haar heeft gekocht in de hoop dat ze langer mee zou gaan, en dit is erg jamer. Groetjes...

mariellexxx

Berichten: 4016
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Neede (Gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-04 21:53

eej lampje erg bedankt, maar ik had niet zo'n erg hechte band met haar, wat ook maar beter is geweest denk ik. Maar erg lief van je. En het is niet echt een manege wat een paard laat keuren voor de koop, ze zijn absoluut niet armoedig, dat is uit te sluiten ze zijn wel rijk, maar hebben gewoon altijd wat achter de hand als er iets gebeurd! En dat ze dan gewoon door kunnen gaan en de dieren kunnen geven wat ze nodig hebben ook als het minder if erg slecht gaat. Gelukkig is dit niet echt te zien, want er is een erg lange wachtlijst om te kunnen ponyrijden. Maar om even terug te komen op de dood van Miss Americo, ik kom er net vandaan en er werd gezegt dat ze is gestorven aan een harstilstand, kan dat als een soort van kanker in een nog best pril stadium is? Dat is de enige vraag die ik tot nu toe heb, en ik denk niet dat ze naar de slacht is want ze heeft wel 3 hele dagen in het land gelegen erg he???(en dan zal het vlees niet meer te eten/bruikbaar zijn) Er werd dus gedacht met haar verkoudheid we doen haar lekker naar buiten en er is niet echt veel meer naar gekeken, waarscijnlijk dacht iedereen dat ze gewoon lag te slapen. Maarre doe jij een opleiding hierin of weet je er gewoon veel vanaf? Ik weet ook best erg veel, maar dit vond ik idd. ook erg vreemd. Erg bedank voor je belangstelling.....groetjes....

mariellexxx

Berichten: 4016
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Neede (Gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-04 09:10

tja, idd hoe weten ze dat???wel raar, maar ik denk ook dat ze dat hebben gezegd tegen de kindertjes om ze maar een geruststellend gevoel te geven. Enne dat bloed daar kom je wel overheen hoor!! Ik vind het wel geweldig om naar bv. dieren op spreekuur te kijken, en dat bloed zie ik al niet eens meer hahaha...

Wat is in je tweede bericht naar mij M.I.P?? weet t niet.... Bloos! Bloos! Bloos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook, Kaplaars en 19 bezoekers