2 honden gevonden bij de snelweg.....

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

2 honden gevonden bij de snelweg.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 16:45

ja niet door onszelf hoor, maar gisteren gingen moniek, bjorn en ik weer bij het asiel met honden wandelen, en toen ik er woensdag was voor blake(die vandaag ook weer meeging) had ik die daltmatier al zien zitten, maar die is dus samen met een duitse herder gevonden bij de snelweg Verdrietig

die dalmatier is zoooooo'n schatje, in de auto was ze de hele tijd in mn nek aan t likken en dan weer met een pootje op bjorn zn schouder staan etc, echt een lieve knuffel is het!
die herder is ook een leuk beest, alleen waren de herder en blake een beetje aan t kijken wie er t hardste aan de riem kan trekken(en blake heeft dat ruimschoots gewonnen Clown die was niet op zn best gister, maar woensdag gaat ie weer mee!)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

blake in de aanval bij moniek Knipoog
Afbeelding

samen op onderzoek uit
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

hoe kan iemand deze 2 honden nou ergens dumpen Lips are sealed
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

zoekplaatje, waar is de 3e hond?
Afbeelding

eigenlijk wilden we ipv de herder een rottweiler teefje meenemen, helaas was t beestje zo bang dat ze echt de auto niet indurfde Verdrietig
hoe kan iemand zo'n lieve hond zo ontzettend bang krijgen vraag je je dan af, en zo zitten er nog veel meer honden in t asiel die ik zo mee zou willen nemen! een 11 jaar oude tervurense herder, al veel vaker in t asiel geweest, en vorige maand bij een politie inval bij de eigenaar uit huis gehaald Verdrietig maargoed Blake wordt wrsch van ons, hij heeft nog 4 weken de tijd om een baasje te vinden(zit er al 7 maanden....) en is ie er dan nog, dan wordt ie gecastreerd en dan verhuizen wij en na 2 weken komt ie dan bij ons, dus dat is er dan alvast 1tje minder in het asiel!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 18:12

we hebben zelf voorgesteld dat blake nog 4 weken(dan verhuizen mn vriend en ik pas, eerder hebben we geen plaats voor een hond) de tijd heeft om een baasje te vinden, als hij die vindt, dan is dat alleen maar mooi, dan heeft hij een nieuwe baas, en wij kunnen weer een andere hond uit t asiel halen, er zittn namelijk zo een stuk of 10 honden die ik mee zou willen nemen, maakt het kiezen alleen maar makkelijker Knipoog

maar zit blake er over 4 weken nog, dan wordt hij door ons besproken en houden ze hem nog een week of 2 daar, zodat wij op ons gemak kunnen verhuizen voordat we hem ophalen

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 23:47

griebels schreef:
Renske, het valt me op dat ik zo vaak op de foto sta Verward
Fotografeer je mij nu zo graag of wat Haha!


haha nee je staat gewoon vaak in de weg Tong uitsteken

morgen gaan we weer, met blake en nog 1 of 2 andere honden, digi gaat weer mee Lachen

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 bezoekers