Zeeuwsedag van het paard (deel 1)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Zeeuwsedag van het paard (deel 1)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 21:11

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Kijk hier hang ik Haha! Tong uitsteken haha vond t wel grappig kom mezelf nog eens tegen zo Haha!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-06-04 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 21:16

Heranda schreef:
Ook mooie foto's!

Maar met dat karretje met die pop hé, was dat nou een veulen? Wij konden het niet goed zien, maar leek er wel op, maar vind dat niet echt kunnen eigenlijk... Verward


thanks!

ja was een veulentje... wist eigenlijk ook niet wat ik ervan moest denken... >;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 21:19

Heranda schreef:
Echt stom hoor... Je laat een veulen toch geen karretje trekken, wij zaten bij de andere ring maar konden ze wel zien en hadden echt zoiets van waar zijn die mee bezig... Scheve mond


ja ind.. echt zwaar zal t niet geweest zijn voor t beestje maar toch vond t niet geweldig om naar te kijken... wat met meer dingen zo was trouwens... ook puure dierenleed was het toen ze 16 trekpaarden aan elkaar knoopten... ben gouw weggegaan was als de dood dat ze los zouden breken en over mijn kinderwagen zouden denderen....


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 21:52

coydog schreef:
Het lijkt niet zwaar maar het is zelf ook maar zo'n klein ding.
Ik weet het niet hoor.
En zo jong al ingepakt in het tuig.
Terwijl de gemiddelde bokker al in de stress schiet als je een paard van twee en een half een keer longeert.
Verder vind ik vooral die vier shetjes naast elkaar erg stoer, mooie foto.


ja ind het zag er "grappig" uit ... maar zou t mijn veulen nooit aan doen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 01:17

thanks! was helaas een beetje laat (lekker uitgeslapen Bloos ) dus de keuring was al bijna voorbij heb er maar weinig foto's van kunnen maken daarom erg jammer was leuk al die veulentjes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 10:16

Heranda schreef:
Dat ging ook mis hoor, toen ze de 7 bruine aan de 10 grijze wilde vastmaken, begonnen ze te flippen, steigeren en trekken, toen trok een grijze een beetje te hard, ketting brak en paard gleed uit en lag op de grond, stond gelukkig weer op en later brak een bruine de ketting nog een x, maar ze hebben 't misschien een halve minuut tot 1 minuut volgehouden met 17 naast elkaar! Maar toen trok er weer één los, die bruine dus en toen zijn ze er maar mee opgehouden!


ja heb het gezien ind... niet leuk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 10:42

Davanni schreef:
M'n springinstructeur mog volgens mij ook meespringen. Op Morentes deed ie mee geloof ik ( Hij heet Han Wattel Knipoog )


hai geen iedee hoe al die ruiters heten... vond t maar "een bijelkaargeraapt zooitje springruiters" eigenlijk... Bloos! heb meer weigeringen en hindernisafbraken gezien als mooie sprongen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 11:33

obelix schreef:
Maarre verder vind ik je foto's erg leuk! Hoe ging jou show? Goed?


Ik geef 10 juli een show in renesse, gister niet Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:12

Heranda schreef:
Je bedoelt vast YouKnowWho Knipoog



ja zag t ook hihi heb ik ze toch gezien Haha! Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 14:31

bliksemluver schreef:
Ja ik moest nog ff goed kijken maar jullie hebben gelijk idd Knipoog


ja viv had ik wel herkend denk ik... maar ja wist ik veel dat die oranje shirtjes niet voor de voetbal bedoeld waren Tong uitsteken Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:19

Heranda schreef:
Op de 1e foto van de Hackneys staan we ook hoor Marjon Knipoog

Ik zit naast die oranje met groene stip! Ik ben in het zwart/wit Tong uitsteken


hahaha nou aangenaam kennis te maken dan Haha! Tong uitsteken heb ik jullie "verreafstandgeboktmeet" Haha! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 22:52

Maya schreef:
Leuke foto's, alleen geen van Amanda, foei toch... Knipoog

Dat van dat veulen vond ik erg zielig, en eigenlijk toch wel een beetje mishandeling. Zoiets doe je simpelweg niet met zo'n jong ding, en ook niet zo lang...


wie is amanda Bloos mischien heb ik ze wel op foto hoor.... heb er nog veeeeeeeeeeeeeeeel meer namelijk Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 22:52

liberty schreef:
Leuke foto's

Heb je er ook van de Forest?


New Foresters bedoel je?? heb daar alleen dat veulentje op de eerste foto van...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 22:54

Maya schreef:
Amanda had nummer 196, en ik stond erop met een witte Jupilerpet, of kijk even hier [ITP] Zeeuwse Dag vh Paard, Amanda van Maya! want daar staan een hele hoop foto's van ons Haha!

Zou wel heel erg gaaf zijn, als je er nog meer had.... Schijnheilig Knipoog



helaas van de hafies heb ik eigenlijk helemaal geen foto's gemaakt Bloos Bloos! ... als je volgend jaar weer komt laat t me maar weten dan maak ik er Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 10:43

Carolinef schreef:
eeeeh doet u mij maar zo een zoals op de laatste foto wat n gave gra!


ja ik vind m ook prachtig! Geloof dat t ook een Orsta was net als ry Lovers Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:54

thanks ik heb een olympus C 765 ultra zoom....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Tarzan, herous, Manou en 67 bezoekers