Zeeuwsedag van het paard (deel 1)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Zeeuwsedag van het paard (deel 1)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 21:11

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Kijk hier hang ik Haha! Tong uitsteken haha vond t wel grappig kom mezelf nog eens tegen zo Haha!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-06-04 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 21:15

Ook mooie foto's!

Maar met dat karretje met die pop hé, was dat nou een veulen? Wij konden het niet goed zien, maar leek er wel op, maar vind dat niet echt kunnen eigenlijk... Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 21:16

Heranda schreef:
Ook mooie foto's!

Maar met dat karretje met die pop hé, was dat nou een veulen? Wij konden het niet goed zien, maar leek er wel op, maar vind dat niet echt kunnen eigenlijk... Verward


thanks!

ja was een veulentje... wist eigenlijk ook niet wat ik ervan moest denken... >;)

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 21:17

Echt stom hoor... Je laat een veulen toch geen karretje trekken, wij zaten bij de andere ring maar konden ze wel zien en hadden echt zoiets van waar zijn die mee bezig... Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 21:19

Heranda schreef:
Echt stom hoor... Je laat een veulen toch geen karretje trekken, wij zaten bij de andere ring maar konden ze wel zien en hadden echt zoiets van waar zijn die mee bezig... Scheve mond


ja ind.. echt zwaar zal t niet geweest zijn voor t beestje maar toch vond t niet geweldig om naar te kijken... wat met meer dingen zo was trouwens... ook puure dierenleed was het toen ze 16 trekpaarden aan elkaar knoopten... ben gouw weggegaan was als de dood dat ze los zouden breken en over mijn kinderwagen zouden denderen....

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 21:25

Het lijkt niet zwaar maar het is zelf ook maar zo'n klein ding.
Ik weet het niet hoor.
En zo jong al ingepakt in het tuig.
Terwijl de gemiddelde bokker al in de stress schiet als je een paard van twee en een half een keer longeert.
Verder vind ik vooral die vier shetjes naast elkaar erg stoer, mooie foto.

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 21:29

Hele mooie foto's!!!
Vooral van die trekpaarden OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 21:52

coydog schreef:
Het lijkt niet zwaar maar het is zelf ook maar zo'n klein ding.
Ik weet het niet hoor.
En zo jong al ingepakt in het tuig.
Terwijl de gemiddelde bokker al in de stress schiet als je een paard van twee en een half een keer longeert.
Verder vind ik vooral die vier shetjes naast elkaar erg stoer, mooie foto.


ja ind het zag er "grappig" uit ... maar zou t mijn veulen nooit aan doen...

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 21:57

Ik zag ze inderdaad ook langs komen met dat veulen en wist ook niet echt wat ik ervan moest denken Scheve mond Hopen dat het voor 1x was...

Verder vind ik je foto's heel mooi en vooral die eerste is echt super!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 01:17

thanks! was helaas een beetje laat (lekker uitgeslapen Bloos ) dus de keuring was al bijna voorbij heb er maar weinig foto's van kunnen maken daarom erg jammer was leuk al die veulentjes!

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 08:40

Debo schreef:
ja ind.. echt zwaar zal t niet geweest zijn voor t beestje maar toch vond t niet geweldig om naar te kijken... wat met meer dingen zo was trouwens... ook puure dierenleed was het toen ze 16 trekpaarden aan elkaar knoopten... ben gouw weggegaan was als de dood dat ze los zouden breken en over mijn kinderwagen zouden denderen....


Dat ging ook mis hoor, toen ze de 7 bruine aan de 10 grijze wilde vastmaken, begonnen ze te flippen, steigeren en trekken, toen trok een grijze een beetje te hard, ketting brak en paard gleed uit en lag op de grond, stond gelukkig weer op en later brak een bruine de ketting nog een x, maar ze hebben 't misschien een halve minuut tot 1 minuut volgehouden met 17 naast elkaar! Maar toen trok er weer één los, die bruine dus en toen zijn ze er maar mee opgehouden!

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 08:44

Beetje zielig tegenover dat veulentje, vind ik er wel raar uit zien, zou daar nou niemand wat van zeggen??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 10:16

Heranda schreef:
Dat ging ook mis hoor, toen ze de 7 bruine aan de 10 grijze wilde vastmaken, begonnen ze te flippen, steigeren en trekken, toen trok een grijze een beetje te hard, ketting brak en paard gleed uit en lag op de grond, stond gelukkig weer op en later brak een bruine de ketting nog een x, maar ze hebben 't misschien een halve minuut tot 1 minuut volgehouden met 17 naast elkaar! Maar toen trok er weer één los, die bruine dus en toen zijn ze er maar mee opgehouden!


ja heb het gezien ind... niet leuk

chillaxing

Berichten: 3954
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 10:22

M'n springinstructeur mog volgens mij ook meespringen. Op Morentes deed ie mee geloof ik ( Hij heet Han Wattel Knipoog )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 10:42

Davanni schreef:
M'n springinstructeur mog volgens mij ook meespringen. Op Morentes deed ie mee geloof ik ( Hij heet Han Wattel Knipoog )


hai geen iedee hoe al die ruiters heten... vond t maar "een bijelkaargeraapt zooitje springruiters" eigenlijk... Bloos! heb meer weigeringen en hindernisafbraken gezien als mooie sprongen....

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 10:44

Debo schreef:
hai geen iedee hoe al die ruiters heten... vond t maar "een bijelkaargeraapt zooitje springruiters" eigenlijk... Bloos! heb meer weigeringen en hindernisafbraken gezien als mooie sprongen....


Idd, vooral in ring A! Zag veel mensen dwars door de hindernis gaan enzo Schijnheilig

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 11:19

Beetje sneu dat veulentje voor die wagen..Heeft niemand daar wat van gezegd? Ik had denk ik mn mond open gedaan Lips are sealed Maarre verder vind ik je foto's erg leuk! Hoe ging jou show? Goed?

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 11:23

Dat veulen vond ik echt ronduit belachelijk... Hoe oud zou het ding zijn? 3 a 4 maanden? Beest heeft ik weet niet hoe lang met dat karretje rondgesjouwd! Zeggen ze bij de show van het stamboek ook nog: " Ja mensen, dat kan allemaal heel gemakkelijk!" Grrrr Stoom uit je oren

Mooie foto's verder

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 11:26

Pervinco schreef:
Dat veulen vond ik echt ronduit belachelijk... Hoe oud zou het ding zijn? 3 a 4 maanden? Beest heeft ik weet niet hoe lang met dat karretje rondgesjouwd! Zeggen ze bij de show van het stamboek ook nog: " Ja mensen, dat kan allemaal heel gemakkelijk!" Grrrr Stoom uit je oren

Mooie foto's verder


Zeiden ze dat echt?! Bloos! Dat heb ik niet gehoord, is maar goed ook denk ik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 11:30

Die trekpaarden! Kwijl Kwijl Kwijl

Schitterende foto's!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 11:33

obelix schreef:
Maarre verder vind ik je foto's erg leuk! Hoe ging jou show? Goed?


Ik geef 10 juli een show in renesse, gister niet Haha!

_Marjon_
Berichten: 10664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 11:56

Gave foto's!
Op die foto van gra fjord met veulen staat een bokker in het oranje: Tjody Haha! Knipoog

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 11:58

bliksemluver schreef:
Gave foto's!
Op die foto van gra fjord met veulen staat een bokker in het oranje: Tjody Haha! Knipoog


Je bedoelt vast YouKnowWho Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:12

Heranda schreef:
Je bedoelt vast YouKnowWho Knipoog



ja zag t ook hihi heb ik ze toch gezien Haha! Tong uitsteken

_Marjon_
Berichten: 10664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 12:17

Ja ik moest nog ff goed kijken maar jullie hebben gelijk idd Knipoog