Mijn super verzorgpaardje Picasso in schijnwerpers

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Picassonr1

Berichten: 32
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: nieuwe niedorp

Mijn super verzorgpaardje Picasso in schijnwerpers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 14:51

Hey allemaal Haha! Dit is Picasso. Hem heb ik meer dan 4 jaarverzorgd in totaal. Op deze foto ging hij voor een jaar naar GRoningen Huilen . Eigenlijk zou hij daar blijven maar gelukkig kwam hij na een jaar terug en mocht ik hem weer verzorgen. Haha! hier om was ik natuurlijk super blij.

Afbeelding

Hij kwam daarna te staan weer bij Stal Hoogwoud maar ging na een half jaar staan bij Dyma en hier zag hij me net en kwam naar me toe gegallopeerd Lovers in de hoop dat ik iest lekkers voor hem mee had je kent ze wel paarden, altijd maar eten.
Afbeelding
Deze foto is door MaiNat hier op bokt genomendie stond daar ook dat was altijd beren gezelig. we gingen zamen ik met pietje en zij met natasja een wandeling maken want natasja kon niet rijden vanwegen atrose en elke zaterdag plunderen we de aldi en gingen we pinicken met de paarden. later kwam brenda er ook nog (foto hier onder) zij verzorgede dat bruine paard rara hoe oud is dat paard

Afbeelding

Rara hoe oud is dat mooie bruine paard (Rimbenco Waag een gokje) Verward
Afbeelding

Pietje onder zadel Wow! Let niet op mn houding het was namelijk de laatste keer dat ik op hem reed en het kon me effen nix meer schelen hoe raar ik zat. effe voor de duidelijkheid pietje ging weer weg en moest ik weer stopen met verzorgen Huilen
Afbeelding

Afbeelding

Dit is de alle mooiste foto die ik van hem heb en dat zal ook zo blijven ook. ik weet er zijn duizende paarde maar deze was voor mij heel bijzonder.

Afbeelding

Ik ben nieuw hier !
Wie wil er please een collage maken?kijk me profiel voor foto`s


Picassonr1

Berichten: 32
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: nieuwe niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 15:04

nou je zal het nie gelofen maar hij is 29jaar
echt super he maar bedankt voor de reacties. Wat vindenjuliie van Pietje?

Ik ben nieuw hier !
Wie wil er please een collage maken?kijk me profiel voor foto`s

Picassonr1

Berichten: 32
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: nieuwe niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 15:18

nou eerst had hij geen verzorger en toen zag hij er ook echt niet zo uit maar hij gedraagt zich wel atijd al heel jong en toen kwam mijn vriendin brenda om hem te verzorgen en hem te rijden en toen ging hij er ook weer jong uit zien en kreeg hij ook weer wat meer spieren omdat hij eerst niet meer gereden werd en toen wel Haha!

Ik ben nieuw hier !
Wie wil er please een collage maken?kijk me profiel voor foto`s

Picassonr1

Berichten: 32
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: nieuwe niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 15:42

Welke foto vinden jullie het mooiste voor een vergroting ik zat zelf te denken aan de laatste foto Cheese! . had iemand gedacht dat rim dat bruine paard 29 was. ik vind het leuk om te weten. om dat ik dat zelf ook niet verwacht toen ik hem zag.

Ik ben nieuw hier !
Wie wil er please een collage maken?kijk me profiel voor foto`s


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: NadjaNadja en 99 bezoekers