Mijn nieuwe konijntje. ikke helemaal verliefd.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Mijn nieuwe konijntje. ikke helemaal verliefd.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 11:50

Gisteren avond kwam er onverwachts een konijn naar de opvang. De reden dat hij afgestaan werd was heel triest, eigenlijk meer voor zijn baasjes dan voor het konijntjes zelf hoor want ze hadden 2 weken terug 2 jonge konijntjes gekocht en die gingen afgelopen week allebij dood.
en nu hadden ze eergisteren deze dus gekocht om bij de andere nog te zetten waarvan het zusje dood was maar ja die ene ging dus eergisteren ook dood en nu was deze weer alleen en ze waren gewoon helemaal de kluts kwijt en wilde deze kleine niet hebben.
kan het wel begrijpen moet ik zeggen.
maar ja toen ik deze zag was ik op slag verliefd.
kunnen jullie dat snappen?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Het is een jong leeuwekop/hangoor mannetje, heel mooi van kleur, nog wat bang maar dat is te begrijpen he.
ik heb nog plekjes zat zelf dus deze heeft in ieder geval een permanent tehuis gevonden.

alleen we zoeken nog een naam voor de kleine.
dus suggesties, kom maar op.
het liefst iets in de trend van leeuw, zo heb ik al lionhearts junior, white lioness etc.

We hebben weer al 404 dieren opgevangen in 2005. niet normaal meer dus.


Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 12:24

ja maar ik heb al een simba hihi dus ja als ik ze allemaal zo roep dat scheelt wel een hoop geroep natuurlijk hihi

We hebben weer al 404 dieren opgevangen in 2005. niet normaal meer dus.

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 22:01

Wat vinden jullie van Lucky Lionell?

We hebben weer al 404 dieren opgevangen in 2005. niet normaal meer dus.


Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 22:16

ja wat een poepie he, ik ben echt helemaal in LUVEEEEE.
Hij zit nu binnen bij me want hij was wat dunnetjes dus nu kan ik hem extra verwennen en hij is ook heel erg bang. ja wat wil je hij zat in een acuarium zo noem ik het maar met 10 andere nijnen begreep ik en de kinderen konden lekker op die glaze ruiten bonkn. dat hij geen hartverzakking heeft gehad is me een raadsel. arm ding

We hebben weer al 404 dieren opgevangen in 2005. niet normaal meer dus.

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 22:18

Ik denk dat de andere 2 te vroeg bij de moeder zijn weggehaald of dat ze van de inenting hebben geweten, want ze vertelde dus dat ze ze had laten enten en ze waren daar echt niet lekker van geweest.
tsja ik hou hem in ieder geval 1 week appart zodat als hij myx of VHD zou hebben wat ik niet verwacht hij mijn andere nijnen niet kan besmetten.
die andere kwamen ook uit een dierenwinkel en vorige zomer hoorden we ook regelmatig van mensen dat ze in een winkel jonge nijntjes hadden gekocht en dat die binnen een paar weken doodgingen. dus ik denk dat het gewoon komt omdat ze te vroeg bij de mams weggehaald worden.

We hebben weer al 404 dieren opgevangen in 2005. niet normaal meer dus.

Horse Pleasure
Berichten: 2760
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 10:24

ja zeker weten.
het is echt een poepie hoor, nog wat bang nu maar dat zal snel over zijn denk ik.
hij zit zich nu lekker te wassen, dat kleine bontballetje

We hebben weer al 404 dieren opgevangen in 2005. niet normaal meer dus.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 48 bezoekers