héél veel vertrouwen..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sirius_

Berichten: 10945
Geregistreerd: 09-01-01

héél veel vertrouwen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-04 18:42

naja is ook geen kunst maar vond t wel geinig. Gisteren stond ik met een lesgenootje te babbelen, zon stond te eten en met zn kont tegen t schot, en ik moest toch echt naar de andere kant.. zucht.. dan maar er onder door. Ze reageerde met: Ooh!! Das gevaarlijk! en wat als er een stalmedewerker aan komt!
Vandaag ff bewezen aan een vriendin dak t toch echt wel durfde Haha! Heb er ruim een kwartier gezeten denk ik.
Afbeelding
Afbeelding


Sirius_

Berichten: 10945
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-04 18:48

mm hij was ook al verplaatst zoals je ziet. Maar hij let heel goed op, en anders maak ik t wel duidelijk dak er nog zit. Had wel voor de zekerheid zijn voorbeen vast. Maar hij is het enige paard bij wie ik t durf/doe

Sirius_

Berichten: 10945
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-04 19:42

mm.. wat is t verschil tussen een open stal en een weide?

Als je hoeven krabt, merk je toch ook nog voor het paard een beweging maakt dat hij de hoef uit je hand trekt? (oid)
Als je rijdt, merk je toch ook dat je paard een sprint gaat nemen voor hij het doet?
Betreft zon merk ik gewoon wanneer hij zn hoeven verzet voor ie t doet. En als ik t merk is een simpele hey!! voldoende.

Sirius_

Berichten: 10945
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-04 19:46

het kan altijd misgaan. Maar het zal nooit misgaan omdak hem niet vertrouw. Zon is alleen beetje klein Knipoog ik stoot mn hoofd.

Sirius_

Berichten: 10945
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-04 21:14

hij vertrouwt mij ook, normaal is ie af en toe schrikkerig, bijterig op stal, en in de les. Bij mij doet ie nooit wat. Maar als er kinderen rondrennen.. oei dan moet ik wel uitkijken!

Sirius_

Berichten: 10945
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 11:08

kun jij onder een shet zitten?? Tong uitsteken Zon is al laag en die is toch zon 150 hoog?
En ja, corazon gaf er inderdaad weinig om. Gelukkig waren de stalmedewerkers weg. Die doen ook altijd moeilijk als ik gewoon in zn stal zit.

Sirius_

Berichten: 10945
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 21:49

er zijn geen vliegen nu Tong uitsteken Maar ik snap wat je bedoelt. Dan nog is t mijn eigen schuld.. Ik vertrouw hem en ik vertrouw erop dat er niks gebeurt


Sirius_

Berichten: 10945
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 12:35

Hehe fanthagiro daar kwam ik achter gisteren toen ik bij stormy stond, die stal was ondergespoten met citroenspray maar t hielp niks. Waarschijnlijk zitten alle vliegen bij stormy en ishanti Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Renss en 69 bezoekers