Charly 2e x met bandages en vliegenmasker op :p

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Charly 2e x met bandages en vliegenmasker op :p

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 09:29

hey hey

bennik weer Lachen
ik had voor charly nieuwe bandages gekocht.. waarom? vond ze zo leuk dat ik ze niet kon laten hangen haha.. vanille kleur. en meneertje heeft erg last van de vliegen dus ook maar een vliegenmasker mee genomen. vandaag ging ik even alles passen en het zat goed.. dus hier komen de foto's!


Afbeelding
Hier zaten ze er net om..

Afbeelding
Zoals altijd is die weer aan het eten.. Verward

Afbeelding
Even goed staan charly, kunnen we je bandages goed op de foto nemen... ondertussen was die mij aant likken op me gezicht hihi

Afbeelding
Dees vink wel mooi..

Afbeelding
Zo'n drukke hengst is het dus, dat mijn zusje van 9 er mee kan wandelen ensoo.. Knipoog

Afbeelding
t zelfde.. Knipoog

Afbeelding
Aaaagh arme Charly.. hihi hij moest wel even wennen.. maar naderhand vond die het wel best.. Lachen Tja tis in je eigen voordel charly.. Knipoog

Dit waren ze weerrrr..

Ciao0ww Lovers

MsMarit

Berichten: 2452
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 10:01

Heell leuk... hahaa met dat masker op issie echt net een alian.. Tong uitsteken Maar ja het is indd wel voor zijn eigen best wil.. Die bandages lijken gewoon geel inplaats van die Bamboo kleur die ik tog al wel een aantal keer heb gezien.. Zal tog nog maar eens kijken....

En anders weet ik wat anders voor je Verjaardag Knipoog *lekker Offtopic*

Whild

Berichten: 3920
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 10:07

De bandages staan hem goed! Lachen

Maar ik moet er niet aan denken dat ik 'mijn' Friese verzorghengst van 1 jaar nu al bandages om zou moeten doen Scheve mond

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 10:12

deesjuh schreef:
De bandages staan hem goed! Lachen

Maar ik moet er niet aan denken dat ik 'mijn' Friese verzorghengst van 1 jaar nu al bandages om zou moeten doen Scheve mond


Uhm heb ze alleen even om, om te passen hoorr... ik doe er verder niks mee.. Verward Het is nie zo dat als ik met hem in de bak wandel/draaf dat hij bandages om heeft absoluut niet, weet zelf ook wel dat hij als ik dat doet niet emer zonder kan.. dus snap nie waar je je druk om maakt..

Gentle_Giant

Berichten: 2058
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 10:17

Die Bandages staan hem echt super mooi... Dat masker wat minder Tong uitsteken Ga je hem daarmee op de wei zetten? Tussen al die andere donders Lachen

Maar je bandages zijn koel OK dan!

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 10:17

leuke foto's
en voor de foto kan je makkelijk even bandages om doen
ze staan hem wel gaaf hoor

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 10:26

Trex schreef:
Die Bandages staan hem echt super mooi... Dat masker wat minder Tong uitsteken Ga je hem daarmee op de wei zetten? Tussen al die andere donders Lachen

hij staat er al mee op in de wei.. althans gisteravond met dat ding n de wei gezet, dus ben benieuwd strax of het er nog om zit Haha!

IJslander
Berichten: 13
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 12:17

Je moet niet zoveel frunniken aan dat dier,laat hem nog even lekker een veulen zijn,over een paar jaar kan je zoveel bandageren als je wilt,let maar op dat hij op een gegeven moment er zuur van word Knipoog

Gentle_Giant

Berichten: 2058
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 12:45

Zoveel doet ze er niet mee hor... hij staat eigenlijk gewoon altijd op de wei miss 1 x per week miss wel per 2 weken gaat ze hem ff poetsen enz. Dat valt dan toch wel mee Verward Ik zou dat ook willen om toch een beetje een band met hem te krijgen.
Hij staat heel de dag op de wei met 5 of 6 andere veulens dus vermaakt zich goed Dat half uurtje per week of 2 is echt niet erug hor.

Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 13:21

Staat hem goed hoor!!! Lachen

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 13:55

Pris staat hem super zeg!!! Haha dat vliegenmasker, ben benieuwd of het er strax nog om zit Tong uitsteken
Toen ik er 1 gekocht had was die na 1 dag al verrot Knipoog
Leuke bandages!

En idd die paar keer dat je ze omdoet gaat ie echt niet dood van!!!!
Word ie alleen maar wijzer van Knipoog

Topcob

Berichten: 1225
Geregistreerd: 25-11-03
Woonplaats: Cothen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 14:02

IJslander schreef:
Je moet niet zoveel frunniken aan dat dier,laat hem nog even lekker een veulen zijn,over een paar jaar kan je zoveel bandageren als je wilt,let maar op dat hij op een gegeven moment er zuur van word Knipoog


Niks van aantrekken hoor Priscilla! Lekker keutelen zo af en toe kan helemaal geen kwaad, je leert elkaar zo goed kennen. Hij doet t goed hoor! Toppie!

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 15:08

hihi ik kom er net vandaan, en ja hoor dat masker lag al weer op de grond. hij is nu lekker verplaatst naar een nóg grotere wei en staat tot ongeveer aan zijn knieen in het gras! super Lachen hihi Hij heeft pas 2x bandages om gehad, en hij vind alles prima.. ik kan ALLES met hem, tot onder hem door kruipen toe haha

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 15:10

IJslander schreef:
Je moet niet zoveel frunniken aan dat dier,laat hem nog even lekker een veulen zijn,over een paar jaar kan je zoveel bandageren als je wilt,let maar op dat hij op een gegeven moment er zuur van word Knipoog


Tja je hebt ook mensen die het niet doen, hun paard in de opfok zetten en er na 3jr op komen halen.. en ik ben zo niet..!! ik ga bijna iedere dag naar hem toe en hij komt dus indd 1 a 2x per week van het weiland af.. meer niet... en het versterkt alleen maar mijn band, en meneertje vind het altijd heel erg gezellig als die even mee van het weiland mag.... ik heb liever een paard waar k alles mee kan doen dan een paard waar na 3jr nog niks mee te beginnen is omdat hij/zij zo schuw is..

MsMarit

Berichten: 2452
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 16:01

hahaha... Nou Cil word het tog maar zonnebrand van de zomer want zijn masker laat hij dus niet zitten Knipoog.. en voor de rest zou ik zeggen Ga lekker door met friemelen/ knuffelen/ plukken/ gek doen dan heb je der later teminste wat aan.!! Anders word het dalijk een Newie look a like Tong uitsteken

Marloes__

Berichten: 5207
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 16:04

Je hebt echt een kicke beessie haha maar dat vliegenmasker kan echt niet hoor Knipoog Die bandages vink wel lief staan

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 16:50

MsMarit schreef:
Nou Cil word het tog maar zonnebrand van de zomer


Denk t niet hoorr... k heb nu ook pas 1x zonnebrand opgedaan en daar is het juist van gaan verbranden.. tot nu toe ziet et er goed uit.. zoniet, word het wel zonnebrand Knipoog

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-04 16:53

FuRyoMaRLoeS schreef:
Je hebt echt een kickke
beessie haha maar dat vliegenmasker kan echt niet hoor Knipoog Die bandages vink wel lief staan


En dat al voor pas 1 jaar Knipoog En tja dat vliegenmasker.. liever dat tie voor banketstaaf loop dan al die vliegen om zijn oogjes heen vind ik

This_is_me

Berichten: 5527
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 20:18

Zo wat heb ik gelache zeg met dat vliege masker om... Kwist niet dat ze ook zulke grotes hadden... Die kleintjes ken ik wel die heeft andere Priscilla voor Sas ook.

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 10:30

Hahaha ja hij moest er int begin ook wel aan wennen... en toen ik de volgende dag kwam lag hij al af zijden ze.. hihi

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 00:02

leuk hoorr Lachen hele mooie bandages, zien er ook heel mooi bij em uit!

elady

Berichten: 5898
Geregistreerd: 17-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 12:10

gevaarlijke hengst hoor Haha!

staat gaaf dat kleurtje

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 12:21

Coole kleur zeg en dat vliegenmasker echt niet om aan te zien Tong uitsteken
Het wordt wel een mooie hengst he Haha!

Whild

Berichten: 3920
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 12:44

Citaat:
Citaat:
deesjuh schreef:
De bandages staan hem goed!

Maar ik moet er niet aan denken dat ik 'mijn' Friese verzorghengst van 1 jaar nu al bandages om zou moeten doen


Citaat:
Uhm heb ze alleen even om, om te passen hoorr... ik doe er verder niks mee.. Het is nie zo dat als ik met hem in de bak wandel/draaf dat hij bandages om heeft absoluut niet, weet zelf ook wel dat hij als ik dat doet niet emer zonder kan.. dus snap nie waar je je druk om maakt..


kzag net dat dit topic nog bovenaan stond en wou even wat rechtzetten; ik bedoelde het niet op een aanvallende manier. Je mag natuurlijk alles doen met je paardje wat jij wil en het is super dat je het allemaal zo maar met hem voor mekaar krijgt Lachen, maar wat ik bedoelde is dat ik zoiets dus niet met mijn verzorghengst klaar zou krijgen want hij is net de het tegenovergestelde van Charly, qua gedrag.. Scheve mond Knipoog

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-04 17:21

deesjuh schreef:
kzag net dat dit topic nog bovenaan stond en wou even wat rechtzetten; ik bedoelde het niet op een aanvallende manier. Je mag natuurlijk alles doen met je paardje wat jij wil en het is super dat je het allemaal zo maar met hem voor mekaar krijgt Lachen, maar wat ik bedoelde is dat ik zoiets dus niet met mijn verzorghengst klaar zou krijgen want hij is net de het tegenovergestelde van Charly, qua gedrag.. Scheve mond Knipoog


ooh op zo'n manier... ik dacht dat je bedoelde dat je het niet wilde doen omdat je het te vroeg vond... zo kwam het op mij over Bloos maar ja hij is gewoon heel erg makkelijk in alles.. ( gelukkig )