Paar paardjes op de manege..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Paar paardjes op de manege..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-04 21:55

Ik schijn een paardengave te hebben Haha! We hebben 2 nieuwe pony's op de manege, zaterdag gekomen, helemaal opgefokt, ik kon er gewoon bij in stal. Zelfs bij 3 andere grote 'gevaarlijke' paarden, maar das gewoon iets meligs wat we hebben ondekt Haha!
Op een van die nieuwe ben ik super verliefd! Je kan overal bij komen, in de les is ze vet braaf enzo, een nadeel: ze is 2 maten te klein! Maar ze staat wel te koop Knipoog

Afbeelding Hier met een vriendin van mn zusje, wegens geen toestemming gevraagd hoofd eraf gewerkt. Beestje liep 1e keer mee, geweldig mooi! Zo ontspannen.

Afbeelding Eng flitsding

Afbeelding

Afbeelding
Geinteresseerden moeten snel kijken, denk dat ze gauw weg is Tong uitsteken

Afbeelding Nieuw vosje

AfbeeldingLuna!! Mijn knuffel die ik nooit knuffel maar stiekem een beetje gek op ben Tong uitsteken

AfbeeldingBeste vriendinnetje van mn zusje, heel lief meisje, ben beetje jaloers op hoe goed zij rijdt! *En zij is jaloers op hoe ik met paarden op stal omga ):)*

Afbeelding
Afbeelding
En die herkennen jullie wel he? Tong uitsteken Hoop dak een keer de kans heb normale foto's te maken, want ik vind dit zon super beestje!! Lovers



Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-04 22:23

gevaarlijk paardje he! Mag je niet aaien Haha!

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 12:58

*LOL* ze reed met een vet los teugeltje, zo netjes!
Pardje galopeert alleen niet. Als je je been naar achter legt gaat ie keihard draven, iets dat op een tolt lijkt. Misschien ijslands bloed? Voor de rest gaaaaaf paard!

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-06-04 16:34

meiske op zingaro kan ook super rijden! Ik hoop dak zaterdag foto's heb van (oranje?) corazon in actie.
Ja die handen.. ze zet zich in ieder geval niet vast, loopt echt vet ontspannen. Weet niet wat ze doet..

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 20:48

pff even groot als zon, 145 gok ik?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers