M'n dravertje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SarahB

Berichten: 21
Geregistreerd: 06-06-04
Woonplaats: Heist O/D Berg

M'n dravertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-04 13:50

Hallo,
Ik ben nieuw hier, dus ik ga wat foto's posten van m'n paard (een draver). Hij noemt Kalvaro, ik heb hem nu ongeveer een jaartje, maar rij er pas een half jaar mee. Er is nog heel wat werk voor de boeg hoor Bloos!, maar het gaat al véél beter als in het begin.
Zo, hier komen de foto's:

Een vriendin van me (die je niet goed ziet Haha! ) met Kalvaro
Afbeelding


Kalvaro grazend in de buitenpiste
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Kalvaro die draaft. (Vind ik een mooie foto, ook al zie je alleen z'n kont Tong uitsteken )
Afbeelding

Ik met Kalvaro Bloos!
Afbeelding

Ik op Kalvaro
Afbeelding

Ik en Kalvaro, al springend.
Afbeelding


Laat maar weten wat je er van vindt, als je wil Tong uitsteken .

Oh ja, nog een vraagje. Als ik rij met Kalvaro heeft hij heel vaak z'n oren plat, ook dikwijls in z'n stal. Dan wil hij niet bijten ofzo! Hij doet het gewoonweg bijna altijd, ook als hij ontspannen is. (Op de foto's die ik gepost heb zie je het weer net niet Scheve mond , maar toch is het zo :p). Kan ik hieraan iets doen, behalve te proberen hem ontspannen laten lopen enzo?
Het is wel al veel beter als in het begin, toen liep hij echt continu met z'n oren plat, nu doet hij wel geregeld z'n oortjes naar voor.

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 13:57

leuk paardje, met leuk koppie
draver rullez Knipoog

Sjoos
Berichten: 6683
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 13:59

mooi paardje isset!

Anneclaire
Berichten: 85
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: krimpen aan den ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 14:32

zeker draver rulezz:P:P

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 14:36

Leuke draver Die van mij doet dat trouwens ook met zn oren, hoor. Hij ziet er altijd een beetje chaggie uit, maar dat valt eigenlijk best mee Haha!

SarahB

Berichten: 21
Geregistreerd: 06-06-04
Woonplaats: Heist O/D Berg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-04 15:02

wkoekoek schreef:
Leuke draver Die van mij doet dat trouwens ook met zn oren, hoor. Hij ziet er altijd een beetje chaggie uit, maar dat valt eigenlijk best mee Haha!


Een eigenaardigheidje van dravers dan misschien? Tong uitsteken Ik vind het ook niet erg hoor, maar het staat natuurlijk leuker als ze met hun oren naar voren lopen Knipoog . Maar het is niet zo dat ik me er aan stoor, 'k vraag me gewoon af of er iets aan te doen is? Lachen