Konikspaarden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Konikspaarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 22:09

Zondag hadden we "vrij",de paarden waren verzorgd en de kinderen waren ergens anders spelen;en ja ,wat ga je dan doen?
PAARDEN KIJKEN NATUURLIJK!!! Haha!

We zijn de Koniks in de Millenerwaard gaan bekijken en heb natuurlijk mijn digi-cam meegenomen.Ik begin langzaamaan "verslaafd" te raken aan dat ding,dus hier weer foto's,een heleboel deze keer ,wel 11 stuks!

Twee jonge hengsten.
Afbeelding

De Jonge-hengstengroep met galloway-runderen op de achtergrond.
Afbeelding

Op de voorgrond 1 van de 3 jonge-hengsten-groepen,met op de achtergrond de merrie-kudde(hoofdgroep).
Afbeelding

De merrie-kudde met veulens.
Afbeelding

Op de achtergrond 2 vechtende hengsten in de hoofdgroep.
Afbeelding

Merries met veulens.
Afbeelding

Een jaarling met nog een hele pluizige vacht,met de imponerende hengst rechts ernaast
Afbeelding

De hengst.
Afbeelding

Merries met veulens alweer!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding



_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 22:17

Ja ,ik vind ze echt gaaf,vooral hun kleur!En ze zijn een mooi object om te fotograferen!

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 10:28

Sugarmiss schreef:
Dat is een behoorlijk grote kudde, hebben die zoveel ruimte daar ??

Hoe zou je die kleur noemen..??

Dit zijn toch echt grullo's voor mij! Knipoog

En ja ze lopen "los" daar,hoe groot precies weet ik niet,maar ze hebben wel wat ruimte te rennen en dat is dus wel omheint of het grenst aan het water.Ze worden wel s'winters bijgevoerd,dus het is eigenlijk niet groot genoeg om het echt 100% wild te laten zijn.

Er was wel 1 minnetje,deze plek word ook nog gebruikt voor afgravingen,dus sommige plekken waren van de zand/klei-putten,of ze waren er net klaar en het was afgegraven ,waar dan net weer het onkruid overheen groeit.Dus kwa groen-natuur niet super,bij mij achter ziet het ook zo uit Haha! ,en ik heb 1 grullo!,Dus ik moet zelf misschien ook maar een natuur-gebiedje beginnen!
Verder zitten er ook nog die galloway's,bevers,reeen en veeeel watervogels,dus dat is wel weer mooi.

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-04 10:35

joke20 schreef:
wow mooi zeg:D super! waar staan ze nu, ze waren toch verhuist :S?

Deze staan in de millingerwaard bij Nijmegen,daar zijn meerdere groepen.er zijn nog veel meer van dit soort groepen in Nederland,maar waar precies weet ik niet.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 3 bezoekers