Mijn Wiz is jaarling geworden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Mijn Wiz is jaarling geworden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-04 22:20

En dat kun je zien... Er is niks meer in proportie. Maar hij is nog wel heel lief Lovers

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 22:23

oei..die laaste foto..Haha!
komt vast weer goed *LOL*

prompter

Berichten: 11051
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 22:30

Ik durf het bijna niet te zeggen - maar ik blijf hem dun vinden... en ach, dat stekkenekkie Haha!. Maar als hij net zo wordt als mama Lanna heb je niks te klagen Lachen.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-04 22:32

Je wil niet weten hoeveel voer erin gaat... Ik vind hem ook te dun, maar hij stopt alles in de hoogte. Hij is in een maand zeker 10 cm gegroeid. En hij vreet zich gek (en hij is zeer goed ontwormd).

Ja dat nekkie...erg he...Ze zeggen dat het goed komt Lachen

prompter

Berichten: 11051
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 22:38

Dan zal hij alle energie inderdaad wel in het groeien stoppen Lachen. Hij heeft wel een buikje, maar weinig vlees op zijn ribben. Over 2 maanden kan hij er weer heel anders uit zien *LOL*.

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 23:51

Hihi hij is inderdaad op het moment niet moeders mooiste.....eigenlijk moet je van jaarlingen geen foto's laten zien, ze zien er zelden acceptabel uit hihihihi

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 00:16

fabienne schreef:
Hihi hij is inderdaad op het moment niet moeders mooiste.....eigenlijk moet je van jaarlingen geen foto's laten zien, ze zien er zelden acceptabel uit hihihihi

dat is ook mijn eerste gedachte, maar omdat niemand het doet, denkt iedereen dat zijn jaarling gruwelijk lelijk is. Dat denk ik ook. Maar kenners hebben me verzekerd dat het goed komt en dat Wiz een mooi veulen was toen hij pas geboren was... Dus ik zet de foto's er maar wel op. Als hart onder de riem voor iedereen die op het moment stiekem hetzelfde over zijn veulen denkt Cool

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 00:45

ohhh, schandalig van mij, ik ben Wiz nog niet een keer komen bewonderen... *schaam* Bloos!

Ik vind het wel wat hebben, zo'n lelijk ding Haha!

marn
Berichten: 1066
Geregistreerd: 07-04-04
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 08:05

jeutje, wat ziet die eruit!! Ik ben benieuwt hoe hij er over een jaartje uit ziet... dan ken je em vast niet meer terug (positieve manier dan he).
Het word vast wel een knappert...er gaat nog zo veel veranderen!

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 11:13

hij is nu niet echt moedersmooiste nee, maar laat hem over een jaar nog maar eens zien, kennen we hem vast niet meer terug!!

Maar hij heeft wel een lief koppie!!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 11:22

leuke jaarling, moet het geen naarling zijn Tong uitsteken
Maar ik vind m ook wel erg dun Haha! blijkbaar zijn alle jaarlingen zo,.. *nooit gemerkt bij mijn verzorgshetties*

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 11:22

Tong uitsteken, idd, niet echt een knapperd om te zien. Maar het trekt gelukkig altijd nog wel bij Lachen.

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 13:51

het klopt dus wel wat ze zeggen dat jaarlingen niet moeders mooiste zijn...

Poef lelijk.. Maar kom binnenkort een keertje IRL kijken *LOL*

jeanette

Berichten: 4894
Geregistreerd: 08-03-02
Woonplaats: Hengelo (o)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 13:54

Als je zijn leeftijd in acht neemt vind ik hem niet lelijk. Hij groeit als kool en is heel erg lief. En voor een veulen toch redelijk opgevoed. Doet niet moeilijk met halster omdoen, loopt rustig mee en op stal staan voor een paar uur geen probleem. We zijn hem nu aan het leren wat water is en wat we er mee kunnen doen.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 13:57

Nagelbijten / Gniffelen

Ik vind je wel dapper dat je foto's laat zien!
Zelf durf ik niet eens bij mijn jaarling te gaan kijken, laat staan foto's te nemen Tong uitsteken

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 14:14

Ach Sjuim jij bent al dapper dat je in het topic schrijft dat jouw jaarling er op het moment ook niet uit ziet . Je wilt niet weten hoeveel PB's ik heb gekregen van mensen met een net zo lelijke jaarling Lachen

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 14:28

hahah een echte jaarling zeg!!!
Ik vind hem egt een leukie!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 14:46

Oeiii Naarling.... Scheve mond

Gelukkig is dit een fase waar ze allemaal doorheen gaan.... Komt allemaal goed Knipoog Haha!

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 16:05

ben me aan het voorbereiden hoe ons veulen eruit gaat zien met een jaar Verward Volgens miij nog erger.. Hij is nu al lelijk aan het worden ...

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 16:50

Anya schreef:
Ach Sjuim jij bent al dapper dat je in het topic schrijft dat jouw jaarling er op het moment ook niet uit ziet . Je wilt niet weten hoeveel PB's ik heb gekregen van mensen met een net zo lelijke jaarling Lachen

Hohoo! Haha!
Òf hij echt lelijk is weet ik niet Haha!
Ik heb hem voor het laatst gezien toen hij een maand of 9 was, toen ging het al wel redelijk de verkeerde kant op en sindsdien ben ik niet meer geweest Tong uitsteken

Ik hoop dat hij na een paar maanden land wat minder lelijk is dan dat ik nu verwacht, dus ik ga in mijn vakantie wel eens een keertje die kant op *LOL*

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 18:21

Ach het zal allemaal wel goedkomen. Wiz was een mooi veulen rond een maand of drie. En ze hebben me toen al gewaarschuwd dat ik eigenlijk de komende jaren alleen naar zijn koppie moest kijken Lachen

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 18:32

Ik kijk ook alleen maar naar het koppie van die van mij.. Dat is ook het enige wat nog leuk is aan hem Haha! Bij die van mij kan je trouwens ook ribben tellen hoor, en hoeveel je er ook instopt hij propt het allemaal in de hoogte dus ja, we zien het wel wanneer het ophoudt.. Al is die van mij niet zo vreselijk overbouwd als die van jou..

_Vanes_

Berichten: 3664
Geregistreerd: 12-02-01
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 11:51

Oef,ik had verwacht een gruwelijk beest te zien te krijgen,omdat ik eerst de reacties had gelezen en daarna de foto's pas geladen waren!
Nou ,Anya,dan valt het wel weer reuze mee ,hoor!
even nog wat van de haar eraf en wat meer vlees op de ribben en dan hoef je je nergens voor te schamen! Haha!
Ik ben benieuwd als het lelijke eendje een zwaan is geworden,.........
Wie is z'n vader?

Ik prop trouwens ook heel wat voer in mijn jaarlingen om ze enigzins wat uit te laten zien Knipoog .

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 12:34

Wizkid is voor driekwart Lanna (en dat is qua karakter al te merken). Nu nog hopen dat hij uiterlijk ook op Lan gaat lijken Lachen
(als ik de veulenfoto van Lanna bekijk zit dat er wel in).

Lanna is per ongeluk gedekt door Tequiro, het paard van mijn vriendin Constans. Tequiro is ook een veulen van Lanna (vasco x ecrasiet x amor), het is dus een incestgevalletje (of zoals het stamboek zegt: lijnenteelt... want over 1x incest wordt niet zo moeilijk gedaan in de paardenfokkerij kennelijk).
Tequiro zit Wolfgang achter.

Wiz is dus een Vasco x Tequiro x Wolfgang of zoiets Lachen

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 13:43

Wiz is een Tequiro (v. Wolfgang) x Vasco