Buster en buurvisite... Heel lief shetje!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Buster en buurvisite... Heel lief shetje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 22:07

Jawel, in het kader van de Buster fandagen (jawel de VIP -> very important paard), hier het fanbezoek van buurshet en tevens Buster's kleindochter!

Hallo! Nou ja, Buster, gedraag je... Bloos

Afbeelding


Achut, Lovers

Afbeelding


En ja hoor, Buster valt in de smaak! Buster ziet vreemden: wegwezen! En hup, die kleine opdonder: kom mee baasje! We moeten achter Buster aan!

Afbeelding


Oké, energie over? Even longeren. Leuk effect: Buster door de bocht *LOL*

Afbeelding


Werkt goed, 2 in 1 longeren!

Afbeelding


En de laatste foto: als dat geen liefde is! Een geslaagde fandag OK dan!

Afbeelding

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)


Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 22:27

Haha; inderdaad, ik heb ook zo in een deuk gelegen daarom!
Die jongen ging ook bijna onderuit op gegeven moment; hij had geluk overeind te blijven en niet dwars door de stront gesleurd te worden Tong uitsteken
Echt lachen hoor; zo'n klein ding, net 2 jaar oud, zo'n kracht !!!
En dat longeren was inderdaad heel handig; zeker voor mij; ik deed niks, en Buster maar lopen OK dan!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 14:40

Ja die ene is echt een topfoto ja!
Shet powerrrr !!!!!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)


Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-04 12:42

Ja klopt; dat shetje is mega-fan!
Als ik daar langs de wei kom met Buster wordt dat beestje altijd helemaal gek; Buster als dekhengst loopt daar dan koeltjes langs, even een blik werpen van ja ik vind jou ook leuk, maar heb discipline. Op zo'n moment worden dan de merries altijd helemaal gek!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DogWords, shaddy82 en 30 bezoekers