Weer n weekendje Snowtime!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Weer n weekendje Snowtime!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 16:43

Snowtime = even lekker ontspannen bij Snowdon, die aan de andere kant van Nl staat Verdrietig Maar hij heeft het daar goed! Lachen En wat heerlijk om dan weer even samen te zijn en te zien dat er nog niets veranderd is! Zelfs geen overtollige energie of groot verschil aan conditie... (Alleen wat viezer Schijnheilig )

Vrijdagavond eerst even voor de zekerheid los in de bak, maar na een paar rondjes crossen had meneer geen zin meer. Ook een beetje rondgehobbeld en gespeeld in de bak. En even anderen erop gezet, waaronder Jannie de dochter des huizes *LOL* 7 jaar oud en begint sindskort een beetje zelfstandig te rijden op een kleine pony.

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wat is daar te zien?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Al voor het zadel zittend, rijden...
Afbeelding
Afbeelding

Gevoetbald:
Afbeelding

Samen met Jannie (stap, draf en galop)
Afbeelding
Afbeelding

En Jannie alleen:
Afbeelding

Ook zaterdag nog samen met Baily (van jilleroo) los in de bak gehad (dat zijn al een poosje vriendjes Knipoog ) En toen ging Snowdon dus nog even rollen bleef toen liggen krabben... Normaal staat hij direct weer op en ik kon er dit keer dus voor het eerst bij gaan zitten!!! Whiiee, was superblij Haha! Duurde niet lang, aangezien Baily ook een kijkje kwam nemen, maar lang genoeg om een supergevoel te geven!

En de zondag een heerlijk buitenritje gemaakt met de groep Lachen

Na dit weekend ben ik, behalve dat ik tot rust ben gekomen zoals altijd na een weekendje daaro, ook weer helemaal opnieuw trots (en misschien ene beetje verliefd Bloos ) op mn knolleke

Vasthi

Berichten: 4475
Geregistreerd: 06-02-03
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 17:07

Volgens mij is Snow weer groter geworden en dus nog mooier. Die hoofdfoto's zijn prachtig *LOL*

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 17:10

Hee wat zie ik Leon...
Nu weer een westernzadel?
Geen vzh of dressuurzadel meer voor jou?
Leg eens uit?
De foto's tonen wederom een ontspannen koppel, past goed bij elkaar!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 17:10

Lekker ding is die Snow van je hoor, Leon!
Ik moet 'm toch echt weer een keertje in real life zien, is al zo lang geleden en hij wordt steeds mooier zo te zien! OK dan!

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 17:15

Kiara schreef:
Hee wat zie ik Leon...
Nu weer een westernzadel?
Geen vzh of dressuurzadel meer voor jou?
Leg eens uit?
De foto's tonen wederom een ontspannen koppel, past goed bij elkaar!



Zadel leen ik van daar, is trouwens van Harry, haha, maar past niet meer zo goed op Harry... Dat vzh-zadel heb ik nog steeds hoor, dat blijft tot ik geld heb voor een eigen westernzadel Lachen Maakt toch niet zoveel uit met wat voor zadel je rijdt, als het maar past! En wij blijven voortaan lekker ontspannen rijden, dat bevalt ons goed Knipoog
Laatst bijgewerkt door snowdon op 24-05-04 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt

_Marjon_
Berichten: 10665
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 17:17

snowdon is zo leuk Lovers
waarom staat hij aan de andere kant van NL dan? Scheve mond

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 17:21

bliksemluver schreef:
snowdon is zo leuk Lovers
waarom staat hij aan de andere kant van NL dan? Scheve mond


Snowdon staat tijdelijk (half jaartje) bij kennissen (the sandy road ranch) in de buurt. Bij Pieter Wijbenga. Daar kan hij dag en nacht de wei op en wordt ie goed in de gaten gehouden, ze verzorgen zelf zijn mok OK dan!

Is overigens wegens diverse omstandigheden om het even simpel te houden Lachen

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 18:01

auw doet dat niet zeer, zo'n 80 kilo op zijn hals??

hij ziet er idd goed uit, weet je nu al wat je met hem gaan doen? voelde het goed toen je bij hem was?

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-04 18:07

Pellie schreef:
auw doet dat niet zeer, zo'n 80 kilo op zijn hals??



Even op de schoft en het was maar een klein rondje Lachen Is een voorbereiding op een kleine stunt Lachen

Ow en het voelde zeker goed om bij hem te zijn, zoals ik al eerder vermeldde Lachen

Ik heb ook alle paarden daar nog eens goed bekeken en bestudeerd en kwam toch tot de de conclusie dat van alle paarden die daar staan, Snowdon het beste bij mij past en ikzelf het leukste en het mooiste vind Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 21:12

Hey! Foto's Wow! Snowdon is nog steeds een geweldig stoere kerel Heb weer een poging gedaan tot wat rondhobbelen, en het gaat best aardig. Daarnaast fijn dat het weer stukken beter tussen jullie tweetjes gaat Leon Lachen Jij bent ook weer wat veranderd, wat met name voor Snowdon goed is, en je weet wel wat ik bedoel Knipoog Rust... Lachen

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:01

GaaF hoor. Jullie doen wel wilde, spannende dingen Haha! OK dan!

IngridHar

Berichten: 1739
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Geesteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-04 22:44

Leuke foto's. Snow ziet er goed uit