Yngvar twee jaar! (fjord)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
dovish

Berichten: 2978
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Oldekerk

Yngvar twee jaar! (fjord)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 22:52

Yngvar is wordt 21 mei alweer 2 jaar en ik heb zonet een aantal foto's laten maken. ik moet ze even laten zien hoor Lachen

Afbeelding
na het 'loswerken' konden we braaf achter het baasje aanlopen

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
gefeliciteerd Yngvar, kusje!

pjelk/mellien heeft de foto's gemaakt, bedankt daarvoor!


dovish

Berichten: 2978
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Oldekerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 23:22

dankjewel Lachen mijn buurman zegt elke keer als hij hem ziet 'knip die manen er toch af, géén gezicht'. ik vind het wel stoer staan eigenlijk, en de meeste manen vallen ook nog redelijk naar één kant, dus wat mij betreft mag dit kapsel nog even doorgroeien Lachen

dovish

Berichten: 2978
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Oldekerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 11:09

dat het een rydar look-a-like is vind ik wel een compliment. Ik vind hem zelf inderdaad ook erg mooi uitgroeien, alleen hij blijft wel erg klein in vergelijking met zijn jaargenootjes, ook zijn halfbroertje die een jáár jonger is, is nu al ongeveer even groot. (in de hoogte dan, de breedte haalt ie nog lang niet) zijn vader en opa's zijn allemaal 1.46, maar zoals het er nu uitziet gaat hij dat lang niet halen. Nouja, dat is niet zo'n probleem, het vergemakkelijkt straks alleen maar het opspringen zonder zadel Knipoog


Zijn vader is Odan, de opa van vaders kant is Drageset.
zijn opa van moeders kant is myrstein

dovish

Berichten: 2978
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Oldekerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 14:18

Hij is niet zo ontzettend groot, ik vind hem eerder nog wat klein, maar ik ben wel klein, 1.65 ofzo. Gelukkig heb ik ook niet van die lange benen, dus, raar zal t wel niet gaan lijken. en wat leuk dat myrstein ook Rydars opa is Lachen
Myrstein schijnt nogal een karaktertje door te vererven, en Yngvars moeder heeft dat sterk meegekregen, en Yngvar ook. Hoe zit dat bij Rydar?

dovish

Berichten: 2978
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Oldekerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 14:38

ow, ik zag je verhaal van rydar op je site debo, het is precies yngvar moeder, vooral qua karakter, ik herken haar precies in zijn hyperacteit enzo. wat leuk zeg!


dovish

Berichten: 2978
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Oldekerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 15:02



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 93 bezoekers