Otto was stout...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tancreda4

Berichten: 24036
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Otto was stout...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 20:19

Vandaag ging ik even bij Otto enzo langs. Verassing voor Maris, tja dan moet je je foon maar opnemen Knipoog
De DA kwam eerst langs, en hebben we even de jaarlingen mee naar stal genomen voor de enting. Ging verbazend goed, ook met spikkel waar nog nooit mee was gelopen door ons. Wietje was echt super braaf met het prikje, ze gaf geen ene kick, ze bleef heel rustig staan. Ik had heeel anders verwacht OK dan!

Maris daarna opzadelen en richting bak, ik met camera richting Wietje en Spikkel die weer in het land liepen. ( [ITP] Winette, Spikkel en beetje Mystery )
Opeens hoorde ik was boos geschreeuw, en toen ik hoorde "OTTO KOM HIER!" Wist ik al hoelaat het was Tong uitsteken En ja hoor, daar hobbelde Otto met zadel en hoofdstel de bak door, en Maris mopperend door de bak onder het zand. Volgens mij heeft ze een record bereikt met het er af zijn gegooid binnen korte tijd. Deze keer geen steigeren, maar een rodeo van hier tot tokyo blijkbaar. De etter

Otto wilde niet komen, en dan moet hij maar voelen. Zweep er bij gehaald en laten rennern tot hij echt zeik en zeik nat was. En daarna nogeens aan het werk.

De teugels zo en die beugels... Tja, het was even niet anders. En ze hingen goed, en bleven ook hangen, omdat hij aan ene kant onder het dekje vast was blijven hangen en dus niet ging schuifen.

Afbeelding

Heel veel actie, maar toch bijna stilstaan Haha!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna Maris er weer op geklommen. Andere rij fotos vol verzet, vechten en spanning. Deze was nog wel netjes, al kun je wel goed aan Maris zien dat ze nogal boos was aan haar houding Tong uitsteken
Afbeelding

Op een of andere manier heeft Otto altijd een vreselijke vette nek als hij druk of boos/ stout is Tong uitsteken
Afbeelding

Ikke nog even uitstappen, en daar is wel een leuke foto uit gekomen Lachen
Afbeelding


ChiChi
Berichten: 293
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:43

Ooooh wat een boef(je)!!!
Toch blijft t een lekker ding! I LIKE OTTO!

paardeloverr

Berichten: 467
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: heerlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:46

Is dat niet gevaarlijk die losse teugel ??
Wel leuk hoor je staat goed bij hem!

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:47

Wat een monstertje *LOL*
Toch zijn de foto's mooi geworden.
Kan me voorstellen dat ze boos was, je kan je dan moeilijk rustig houden Haha!

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:50

paardeloverr schreef:
Is dat niet gevaarlijk die losse teugel ??


Ja tuurlijk is dat gevaarlijk maar daar kan zij toch niets aan doen Verward Hij wil niet komen............

Echt wat is ie toch weer mooi he Kwijl Alleen soms een beetje stout Haha! Krijgen we binnenkort foto's met jou erop?

Tancreda4

Berichten: 24036
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 20:58

Passoa"]
[quote="paardeloverr schreef:
Is dat niet gevaarlijk die losse teugel ??


Ja tuurlijk is dat gevaarlijk maar daar kan zij toch niets aan doen Verward Hij wil niet komen............

Echt wat is ie toch weer mooi he Kwijl Alleen soms een beetje stout Haha! Krijgen we binnenkort foto's met jou erop?
[/quote]

Ik kan je daar heleas niet blij mee maken...
Ik rijd nooit op hem, dat doet zijn verzorgster Lachen Soms klim ik er even op. Maar een paar weken geleden was ik er op geklommen, en was hij heel erg druk en heb ik mijn rug weer flink over belast, en heb ik nu nog steeds last van. Rijden zit er bij mij nu nog niet in, even mijn rug laten bekomen.

Tancreda4

Berichten: 24036
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 20:59

paardeloverr schreef:
Is dat niet gevaarlijk die losse teugel ??
Wel leuk hoor je staat goed bij hem!


Zie:
De teugels zo en die beugels... Tja, het was even niet anders. En ze hingen goed, en bleven ook hangen, omdat hij aan ene kant onder het dekje vast was blijven hangen en dus niet ging schuifen.

Je kunt ook zien dat de teugel vast zit onder het dekje aan de linker kant. Puur geluk, anders had hij weer een hoofdstel gemolt ben ik bang...

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:04

Ik vind het wel erg leuk, otto voor een stoere paard. geef m een fastoenlijke naam Tong uitsteken

Tancreda4

Berichten: 24036
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-04 12:27

MoonChloe schreef:
Ik vind het wel erg leuk, otto voor een stoere paard. geef m een fastoenlijke naam Tong uitsteken


Haha, nee joh Otto of ook wel Toto of Aardappel, staat goed bij hem Haha!
Omdat het af en toe ook gewoon zo'n lomphoofd is en heel veel humor heeft Haha!

bianca_banny

Berichten: 1696
Geregistreerd: 14-02-04
Woonplaats: Capelle a/d ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 13:07

HJAHAh geweldig echt een boef

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 13:10

Wat een stout paard toch, die Otto.

Haha!

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 13:42

geweldig dat stukje tekst Knipoog kan me er zo bij inleven
en heeft hij nog stout gedaan na dat je hem had afgemat?

Tancreda4

Berichten: 24036
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-04 13:51

Titsia schreef:
geweldig dat stukje tekst Knipoog kan me er zo bij inleven
en heeft hij nog stout gedaan na dat je hem had afgemat?


Nou, met opstappen was hij weer wat aan het kloten (hij voelde het aankomen) daarna even flink aan het werk gezet, maar heeft verder niets meer geflikt. Hij weet dat hij dat dan niet bij Maris moet gaan proberen. ALs die eenmaal boos is Haha!

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 16:13

Sorry maar ga toch even zeuren over die teugel. Het is hartstikke gevaarlijk, ook al zit ie vast. Hij kan er altijd instappen en dan over de kop gaan, zal er dus wel mee opletten.
En krijgen jullie hem nog makkelijk gevangen? Kan ik me eerlijk gezegd niet meer voorstellen. Volgens mij kan je hem beter meteen pakken en dan een schop onder zijn kont geven. Van dan meppen wordt hij m.i. alleen maar schuw.
Nu zullen jullie mij wel vinden zeuren maar als je op concours komt (rijden jullie concours?) kan je hem ook niet het veld overmeppen.

Wel goed dat ze er weer opgegaan is. En mooi paardje.

Tancreda4

Berichten: 24036
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-04 16:34

haike schreef:
Sorry maar ga toch even zeuren over die teugel. Het is hartstikke gevaarlijk, ook al zit ie vast. Hij kan er altijd instappen en dan over de kop gaan, zal er dus wel mee opletten.
En krijgen jullie hem nog makkelijk gevangen? Kan ik me eerlijk gezegd niet meer voorstellen. Volgens mij kan je hem beter meteen pakken en dan een schop onder zijn kont geven. Van dan meppen wordt hij m.i. alleen maar schuw.
Nu zullen jullie mij wel vinden zeuren maar als je op concours komt (rijden jullie concours?) kan je hem ook niet het veld overmeppen.

Wel goed dat ze er weer opgegaan is. En mooi paardje.


Hij is nog wel makkelijk te vangen hoor. En eerst gaan vangen en een schop onder de kont geven heeft ook niet veel nut. Als hij dan wordt gestraft als hij zich weer laat vangen denkt hij volgende keer wel drie maal na. Nu even een tijdje weggejaagd, tot hij wel wilde komen! En daarna uitgenodigd, en kwam hij gelijk aan hobbelen.
En meppen bedoel ik niet raak mee, gewoon wat opjagen en niet slaan. Net als hoe hij gewoon los wordt opgejaagd soms in de bak.

En nee, er worden geen concoursen met hem gereden. Als hij ooit eens een concours zou rijden, is dat voor de kar, maar niet onder het zadel Lachen