cacharel@the wei

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

cacharel@the wei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-04 18:00

Ik heb weer even wat foto's gemaakt, van maandagavond op de wei, ik had zondag wedstrijd gehad, en dan heeft ze altijd de dag erna vrij, ik dacht dat ze misschien nog wel moe zou zijn, maar blijkbaar dus niet Knipoog Iefke was er ook nog, en die werd ook nog eens bijna omver gelopen Knipoog Maar ze stond eerst even in de kale wei zodat ze haar energie kwijt kon, en daarna in de volle wei, maar daar mag ze nog maar een half uurtje op..
nou hier de foto's

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

en eenmaal aangekomen op de andere wei Knipoog

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

dat waren ze weer Knipoog


rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-04 18:07

jaa sorry ik heb niemand kunnen regelen, misschien 23 mei ok Lachen ik doe mijn best haha

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-04 21:48

ja klopt, op haar staart ben ik erg trots, gelukkig hebben haar vriendinnetjes die in de opfok mooi heel gelaten Knipoog en ik heb wel meer galopfoto's, maar daar ging ze een beetje te snel, of gaat ze beetje plat door de bocht Knipoog

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-04 21:57

nou met inrijden was ze eigenlijk fijner dan in de proef, maar ze was wel erg gespannen, en we maakten erg veel fouten in de proef, maar ik had toch nog 154 punten, viel me echt heel mee, ik heb zelf de film terug gezien, en ik had mezelf echt nog geen 140 punten gegeven , maar goed... Ze vind het echt heel fijn op de wei, ik heb haar er net weer op gezet, eerst een half uurtje in die volle wei (in die andere was nog geen plek) en toen nog 1,5 uur in die kale, en dan nog als ik haar er uit ga halen begint ze weer te rennen, ze ging ook helemaal vrolijk op stal haha

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-04 20:58

nee ze staat altijd alleen op de wei, misschien ga ik over een tijdje als ze langer de wei op mag proberen of ze samen met een pony van 19 kan..

maar bedankt voor de reacties tot nu toe Knipoog

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-04 11:33

Kido schreef:
Ik zet zowel whis als shad met peesbeschermers plus springschoenen op de wei
(whis heeft eg bars en die steken iets uit en shad is jong en loopt ruim en is soms wat uitbundig)



Verward ok haha

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 15:55

ja ik hoop dat het beter gaat, maar tot nu toe mag ik nog niet klagen, ze doet zo goed haar best, en zolang heb ik haar eigenlijk nog niet... Maar ja zondag is weer de grote dag, en het is weer een hele drukke wedstrijd, maar ja ze moet gewoon ervaring op doen Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 83 bezoekers