Foto's van de Tulip Cup online! (Arabieren Show)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Foto's van de Tulip Cup online! (Arabieren Show)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 20:21

Hey iedereen!

Ik heb vandaag alvast een paar foto's van de Tulip Cup in Deurne van afgelopen zondag online gegooid.

Hier een paar voorbeeldjes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


De rest is binnenkort beschikbaar op http://hypofocus.com en nabestellingen van de foto's kunnen evt. gedaan worden via de volgende link: http://modeldaphne.com/Tulipcup.html
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-05-04 20:30, in het totaal 1 keer bewerkt


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 20:25

Die 2e foto is een foto van de dag kampioen! Dat was echt een prachtig beest! Er waren maar 3 fotografen die 'm buiten op de foto hebben kunnen zetten (hij was namelijk zó weer weg) en daar was ik er gelukkig 1 van Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 20:41

XoNo:
Een analoge spiegelreflex camera, namelijk de Canon T70 met daarbij een 70-210 mm f4.5-5.6 Zoomlens van het merk Cosina. Het filmrolletje dat ik gebruikte was een 400 ASA HEMA filmrolletje (ik moest 'm even proberen, en ben tevreden hoor, over hema, prima kleuren!).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 20:42

Dit was trouwens waarschijnlijk de één van de laatste keren dat ik met deze camera foto's heb gemaakt.
Ik ga deze week een digitale spiegelreflex camera aanschaffen: de Nikon D70

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:47

Ok...Ik kan de bovenstaande plaatjes blijkbaar niet meer wijzigen.. Dus zet ik er gewoon wat nieuwe bij:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit zijn overigens versies direct vanaf het negatief en onbewerkt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 09:54

Waren het binnenfoto's of buitenfoto's?
Ik had zelf nogal veel moeite met de foto's binnen; het licht is er namelijk heeeel slecht, zelfs met 400 ASA. De truc is om níet te flitsen... maar ook dan moet je eigenlijk vanaf statief werken om geen bewogen beelden te krijgen. Het was echt heeeel moeilijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 15:48

Oh gaaf joh! Ik had op mijn analoge Canon T70 een Cosina 70-210 mm zoomlens f4.5-5.6, maar ik kwam vaak wat zoom te kort, óf ik moest te ver van de paarden af staan om portretten te maken. Eigenlijk zou ik blijer zijn geweest met een 50 mm objectief en een 80-300 mm.
Daarnaast vond ik het jammer dat ze niet zo lichtsterk was. Ik kon niet zo gemakkelijk binnenfotograferen met f4.6.

Nu ben ik echt heeeel happy met m'n digitale camera. Hoewel ik er nog wel een telelens voor moet kopen, want dit is nix zo.. 28-80 mm f3.3-5.6
Wel lekker lichtsterk, maar veeeeeel te weinig zoom. lol

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 18:01

Hahaha... inderdaad.. heel herkenbaar Knipoog

Ik heb de 28-80 mm als kitlens erbij gekocht. Ik kon kiezen tussen een 18-70 mm of een 28-80 mm. En tja.. als je paardenfotografeert is die 28-80 ook aantrekkelijker dan de 18-70mm. Maar zoals ik al zei: ik moet er gewoon weer een telelens bij kopen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 27 bezoekers