Eindelijk weer een Jagger (Pebblesje) update!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Eindelijk weer een Jagger (Pebblesje) update!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-04 20:01

Het is alweer een tijdje geleden dat jullie hier op bokt hebben mogen genieten (tenminste, dat hoop ik dan) van de foto's van mijn inmiddels jaarling Jagger (oftewel Dusty Pebbles Bunny). Vandaar dat ik vandaag toch maar even mijn werk op heb gepakt en ook in het weekend heb gefotografeerd. Hij was lekker aan het dollen in de wei en dat moest toch wel vastgelegd worden.

Hierbij dus een paar foto's van hem van vandaag. Hij is nu bijna een jaar en een maand oud en oh wat ben ik nog knettergek op hem. Ik had me geen beter paard kunnen wensen!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding



flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-04 21:06

rina schreef:
zullen we er hij van maken Haha! Knipoog als gera daar een veulen uit weet te krijgen eet ik mijn schoen op tis nl een hengst Cool


Dank je Rina, ook namens Jagger Haha! Als je goed kijkt op foto drie dan kan je zelfs al beginnende balletjes zien, dus het is echt een hengst hoor. Nee, het zijn geen borsten cupje AA die er onder hangen, echt niet!!
Knipoog

Ik wil zeker met hem gaan halteren, maar weet nog niet precies wanneer ik mijn debuut ga maken. Halterpak hangt in ieder geval al in de kast, dus dat beginnetje is al gemaakt. Jagger is alleen nog wel heel erg overbouwd. Zijn kont is 8 cm hoger dan zijn schoft en dat is behoorlijk enorm. Maar wie weet hoe de situatie is over twee maanden. Halteren wil ik zeker gaan doen dit jaar, maar ik moet even kijken of juni al haalbaar is. Ik verwacht eigenlijk van wel..

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-04 22:45

charene"]
*-:) MEER MEER MEER Cheese!
[/quote]

U vraagt, wij draaien Knipoog

Afbeelding

Afbeelding

[quote="charene"]
en ja zeker gaan halteren is goed voor jezelf en voor je paard.....en het is echt leuk om te doen
[/quote]

Als je je maar door de zenuwen heen kunt slaan hè? Scheve mond En maar hoopt dat het niet overslaat op je paard. Ach, ik moet het gewoon doen!! *LOL*

[quote="charene schreef:
het is echt een lekker ding Vingers aflikken.......hoe is hij qua karakter en hoe groot is hij nu........ (helemaal niet nieuwsgierig Knipoog ) Nagelbijten / Gniffelen


Hij is nog steeds heel erg braaf. Ik ben wel streng tegen hem, vooral nadat ik een keer van trainers had gehoord dat je tegen een hengst nooit streng genoeg kan zijn (ik krijg halterles van Karin van Bekkum). Maar gelukkig is Jagger snel onder de indruk als hij op zijn kop krijgt en leert hij daardoor ook erg snel. Vandaag tijdens de wekelijkse wandeling door het bos zag hij wat enge dingen, maar waarschijnlijk hing er wat in de lucht, want normaal heeft hij dat eigenlijk nooit. En merries worden trouwens ook al steeds interessanter. Dan komt er toch een nek op!!

Hij is nu 1,34m en zal hoogstwaarschijnlijk nog ongeveer 15 cm groeien. Het gaat snel hoor! Ik kan het me niet voorstellen dat hij nog maar zo'n klein beetje hoeft te groeien, maar ja, hij is ook pas compleet als hij ook in de lengte en breedte nog groeit. Laat het maar allemaal rustig aan gaan, ik heb nog genoeg tijd om van hem te genieten!!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 18:40

Cassidy schreef:
Mooie perzikkont, dat wordt me er eentje!


Mijn begrip inderdaad, en ik heb er nog eentje met perzikkont gescoord ook! Hoe is het mogelijk, want toen ik hem kocht, kon ik nog niet zien of het dé kont werd Lachen (ook al hoopte ik het natuurlijk van wel)

Bedankt allemaal voor jullie reacties!!! OK dan!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 18:49

Jagger staat met een aantal andere jaarlingen samen (allemaal westernpaardjes overigens) die ook allemaal zeer verschillend gefokt zijn. Als veulen zijn ze allemaal hetzelfde: dun, breekbaar en stuntelig, maar na een jaar ga je toch echt de verschillen in bouw zien. Jagger gaat duidelijk de halterkant op, waar ik heeeeel blij mee ben. Mijn droompaard was namelijk altijd klein hoofd, brede kaken, mooi stevig bespierd en compact. De brede kaken komen hopelijk nog, maar de rest gaat toch echt de goede kant op. Ja, ik ben echt trots en tevreden!! *LOL*

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-04 13:51

Dank jullie wel! *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fleuribelle, Gordy18, kosse en 72 bezoekers