Charly in zijn nieuwe omgeving

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Charly in zijn nieuwe omgeving

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 22:02

Charly is vandaag eindelijk naar mij toe gekomen, dus is nu officieel van mij!! Haha! Haha! Natuurlijk eventjes wat foto's gemaakt van toen hij aant grazen was. De persoon op de foto's ben ik niet, want ik heb de foto's gemaakt, maar dat is MsMarit hier op bokt.

Hier komen de foto's dan.

Afbeelding
Naar het gras toe..!! Met zen dikke kont haha

Afbeelding
Eindelijk gras eten Haha!

Afbeelding
Oeehh die manen haha ze gaan eindelijk groeien!! ( Nu kan Gigolo er niet meer aan eten )

Afbeelding
Beetje raar.. maar hij staat niet echt stil.. hahaha

Afbeelding

Afbeelding
Mooi koppie he Tong uitsteken

Afbeelding

Afbeelding

Dit was het weer. Morge gaat die met de veerpond naar de overkant toe, en dan naar zijn echte eigen stal!! Dus zal dan ook proberen nog wat foto's te maken.

Groetjes Priscilla

*\o/* Perun's Noorse Boskatten ; www.peruns.nl *\o/*


Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 22:09

Nee mijn volle aandacht gaat naar hem heb ik toch maar besloten Haha! Heb denk ik geen tijd voor nóg een pony dr bij... tenzij ze op 1 stal staan... Maar ik ga strax ook werken enzo.. dusja..

*\o/* Perun's Noorse Boskatten ; www.peruns.nl *\o/*

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-04 07:42

Ik weet het niet.. Hij staat op stal wel te hinniken als dr niemand bij hem is. Denk dat hij hem wel zal missen, maar zodra Charly vandaag naar de overkant is, en hij tussen de andere paarden staat zal dat snel over zijn..

*\o/* Perun's Noorse Boskatten ; www.peruns.nl *\o/*

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-04 17:56

haha, ja beetje ondeugend veulentje is het! Boos!!! Stond vandaag in de bak.. zonder halster.. maar zag allemaal andere paardjes, mja daar kon hij nog niet heen.. En zich gewoon niet laten pakken he Boos! Moesten we hem met een andere pony er uit lokken en zo naar stal brengen hahaha gekkiej

*\o/* Perun's Noorse Boskatten ; www.peruns.nl *\o/*


Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-04 17:12

Hahaha ja lief he Knipoog!! Indd was erg schrikken met de trailer.. als je t niet aan je hart had kreeg je het er wel van...

*\o/* Perun's Noorse Boskatten ; www.peruns.nl *\o/*

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-04 17:00

Hihi ja hij vind het geweldig op zijn nieuwe plekje. Meneer ging gister het land op voor het eerst. Hij maakte eerst kennis met de 3 jarige hengsten aan de overkant van de sloot.. Vervolgens hingen zen achterbenen in de sloot.. en daarna dacht hij "nou laat ik eens gaan kijken wat voor 4 andere jaarlingen hier staan.." hahah echt grappig! En vanmorge weer op het land gegaan gelijk naar zen vriendje galoperen, echt mooi gezicht!! Zal vanavond eens proberen foto's te maken als ik hem uit het land ga halen..

*\o/* Perun's Noorse Boskatten ; www.peruns.nl *\o/*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amy495, dazai, Noukie123, OmgiliBot, Swift en 71 bezoekers