Onze versierde Tinkies voor koningendag-lopen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Mariska_28

Berichten: 10486
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Onze versierde Tinkies voor koningendag-lopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-04 11:25

Voor het 4e jaar hebben we met onze paardjes gelopen op koningendag. Elk jaar weer proberen we ze mooi te versieren, en dat gaat best goed met van die lange maantjes. Vorig jaar hadden we matjes, dit jaar waren het de vlechten met kraaltjes.. Alle eerdere keren heb ik met Katinka gelopen, maar omdat die nu met een veulen staat ben ik dit jaar met de 4 jarige Ciara gegaan. Wendy liep met haar paardje Kila

Even poseren met de paardjes: van links naar rechts: Ciara, Ik(Mariska), Kila, Wendy
Afbeelding

Wat foto`s van Kila:
Aan de linkerzijde had ze een aantal kleine vlechtjes met aan het einde zilveren en gouden kraaltjes.. Tong uitsteken Haha! Aan de rechterzijde had ze een mooie hengstenvlecht waarvan we helaas geen foto`s hebben
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En een paar foto`s van Ciara:
Die had vlechtjes, met om en om een grote vlecht met gekleurt elastiekje aan de ene kant en een klein vlechtje met gekleurde kraaltjes aan de andere kant.. een echt kinderpony he?! Haha!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Helaas geen foto`s met kinderen erop, we hebben het zo druk gehad dat we daar geen tijd voor genomen hebben.. Nu wel spijt van.. Huilen Maar wel weer een toffe dag gehad, veel blije kinderen gezien en flink wat geld verdient.. Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 23 bezoekers