Weer eens de "Japaner" uitgehangen (goliath)

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 18:12

Wauw Kwijl Die foto's moet je ook naar tanja sturen!!! Golie is echt vet stoer daarop!

waarom hadden jullie trouwens het halster af gedaan en daarna weer om???

Echt Geweldig om hem zo eens te zien sjouwen! Zo kennen we hem niet altijd he Tong uitsteken Gelukkig zij zijn hoeven vandaag ook weer mooi gekapt en is hij weer helemaal op en top mooi!

En jah mensen dit paard is al 20 en manege paard he!!! Ben echt wel trots als ik Bolie zo zie!

Voor jou ook leuk irma als aandenken aan hem als hij straks weg is...

Die foto's van jou zijn ook mooi anne vooral die laatste twee idd. Wel jammer dat die andere wazig zijn.

.


iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 10:32

junta_mellie schreef:
HEej Gaaf MAn als ik me profiel weer eens aan het veranderen ben dan zet ik er absoluut er een paar in het blijft zo`n leuk gaaf paard.. Ik heb hem een poos gereden joh:)
IK vind hem egt zo geweldighe hij was me eerste groote paard waar ik op gereden heb in me leven Knipoog


Haha cool joh! Tong uitsteken je eerste grote paard. en nog braaf ook!

Anne: ik wist wel dat dat stills waren maar dan nog is het jammer dat die altijd zo wazig zijn... Dat is altijd maar het zou leuk zijn als dat ook anders kon Knipoog

.


iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 10:36

Irma ik had de link al naar tanja gestuurd... Tong uitsteken

.

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 15:10

Mietje schreef:
wouw Kwijl leuk paardje hoor
kan ook leuk lopen Kwijl


Ja zo in de wei kan hij wel sjouwen. Is dan echt een totaal ander paard als in de les. hij loopt in de lessen namelijk erg sloom omdat hij dat niet leuk vind. Buiten zijn is gewoon zijn ding.... daarom word hij nou misschien ingeruild. Dan mag hij bij die vrouw af en toe een buitenritje maken en lekker op de wei staan en van zijn oude leventje genieten. Super toch *LOL*

.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers