Licor: portretfoto's

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Licor: portretfoto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 12:54

Gisteren had ik nog eens zin om wat foto's te maken. Helaas was er eerst al iemand in de buitenbak aan het rijden, dus de fotoshoot moest binnen beginnen.

Zijn hoofdje, met ogen en kol zichtbaar (zie je niet vaak met al dat haar Tong uitsteken), en het halster heb ik gekregen van Malin (Dinkeygirl) OK dan!
Afbeelding

Licor doet zelden zijn oren naar voren, het is zo een koel paard dat weinig hem echt boeit (en dan zit je daar rond te springen om die oren maar naar voren te krijgen Haha!), maar vandaag viel het nog mee.
Afbeelding

Zo is het meestal Tong uitsteken
Afbeelding

Afbeelding

Vrijwel alle actiefoto's zijn mislukt, enkel deze viel nog mee. Ik vind dat je hier goed ziet dat Licor aan de magere kant is. Je kan vaak zijn ribben zien en ik hoop echt dat hij, eens hij terug meer op de weide staat bij ons thusi (vanaf zondag), weer een stuk zal bijkomen.
Afbeelding


BUITEN:

een hele reeks koppie-foto's Lovers

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Check zijn lipje Tong uitsteken
Afbeelding


Nee, ik ben NIET fotogeniek! (zijn ezel-look)
Afbeelding
Afbeelding


Hier zie je ook dat hij aan de magere kant is Scheve mond Hierdoor lijkt hij nóg langer dan hij is.
Afbeelding

Afbeelding


Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 12:57

Ik kan hem toch moeilijk gaan bijknippen of elke keer dat haar uit zijn ogen halen?


Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-04 18:05

DinkeyGirl schreef:
Ik denk ook wel dattie op de wei aardig bij zal trekken maar wen hem langzaam over anders staat hij dalijk bevangen!


Ja, ben ik ook van plan, hij moet langzaam wennen, want het gras wat nu in onze weides staat is echt supervet en groen Scheve mond OP de manège staat hij dagelijks op ene erg schrale weide.
Maar ik zie een paard graag wat ronder. En die schoft en heup storen mij ook, daar mag hij wat ronder zijn.

Plastiek zakjes: daar is meneer niet van onder de indruk.... Hij is echt gewoon TE koel om fotogeniek te zijn Cool

Haha!

En wb zijn voorpluk: als hij op stal staat of in de wei hangt die ook voor zijn oogjes, ik denk dat hij er mee heeft leren leven dta hij niet zo veel ziet (nu jullie nog Tong uitsteken)

@Saartje:: ik heb ze helemaal zef gemaakt! Schijnheilig

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 01:14

Bedankt allemaal voor de leuke reacties! Het is ook gewoon zo'n schat Lovers

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 13:32

Ja, zondag komt hij weer thuis Lachen
Dag luxe en paardenvrienden Scheve mond maar welkom blij wei paard! Haha!

Ik ga wel nog twee keer per week een half uurtje les volgen ginds (te voet met Licor) dus ik moet het niet helemaal missen!

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 19:54

Bashuk schreef:
vliegennetje heb jij niet nodig voor jou knappe knul :p heeft ie van nature al Knipoog


Voor zijn ogen niet, nee... Maar helaas heeft hij vreselijk veel last van die iritante vliegjes in zijn oren, daar krijgt hij verschrikkelijke jeuk van. Dus ik ga me toch een maskertje aanschaffen.

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-04 04:02

Adrizotje schreef:
Hey Lobke!!!
Lang geleden! Licor ziet er weer prachtig uit OK dan! , maar ik vind hem ook net iets te mager. Adri daarentegen is wat verdikt en ik zie hem liever wat dunner.
Dat van die voorpluk ken ik ook! Iedereen vraagt altijd of hij eigelijk nog wel iets ziet. Maar ik heb nog nooit ondervonden dat hij daar last van heeft. Zelfs bij het springen niet.
Verder nog veel plezier met je prachtige hengst!

Groetjes Ellen & Adri!



Haha! Ja, ik trek blijkbaar paardjes aan met mega-voorplukken Tong uitsteken
Hoe is het nog met mijn oude knolliebol? Ik moet je nog snel eens mailen... Binnenkort kom ik nog eens naar de Bleukhoeve, vriendin van me heeft er dan jumping en ik kom mee om Adri nog eens te zien. Ik laat je nog wel weten hoe en wat!!
Je zou eens moeten weten hoe dik Adri bij ons in de zomer was... Ik heb er niet eens foto's van, zo erg was het... Bloos

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-04 12:59

Anjatjeuh schreef:
Hij ziet er echt fantastisch uit Lobke, kan er echt ni genoeg van krijg.
Wel spijtig da de meeste foto's binnen getrokken zijn, dan zijn ze meteen minder mooi...


Nou, ik tel er toch 10 buiten en 5 binnen hoor Haha!

Ik zal vragen of mijn vader mijn aankomst zal fotograferen en dan meteen mee naar de weide stapt. Maar zoals al eerder gezegd, ik verwacht geen wilde acties Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 120 bezoekers