Geloof het of niet...dit is hetzelfde paard...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Imerose

Berichten: 620
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Zwijndrecht

Geloof het of niet...dit is hetzelfde paard...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 00:27

Afbeelding



Afbeelding

Tussen deze twee foto's zit maar drie maanden tijd......de ene was vlak voor ik haar kreeg, ze stond toen op een manege en had het helemaal niet naar haar zin...(madam stresskip) en de andere was lekker op de wei, ik vond dat ze toen ik haar kreeg wel een half jaartje wei had verdiend (aant het ontstressen)

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 00:28

Lekker vage foto's, is zo niet te vergelijken Knipoog

Imerose

Berichten: 620
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 00:34

nee heb je wel een beetje gelijk in......maar toen die foto genomen werd (de tweede) was er gewoon geen rustig moment om een normale foto te nemen.....ze kon alleen maar crossen

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 00:37

uhm nou vind het totaal niet te vergelijken en ook niet ongelovelijk klinken dat dit het zelfde paard is..

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 01:04

Mijn paard kan als ze hengstig is (zoals vandaag, ahem) ook vreselijk lopen te showen en druk doen.
Ik kan niet zeggen dat ik aan hand van deze foto's nu een vergelijking kan trekken. Het zijn twee compleet verschillende situaties.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 07:45

Nou ik zie eerlijk gezegd ook niet echt wat je bedoeld, sorry..

Imerose

Berichten: 620
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-04 07:52

ik bedoel niet echt hoe ze eruit ziet......het is vooral een verschil in doen en laten. zoals ze op de tweede foto was....spuuwden haar ogen altijd vuur....ze was altijd gestressd en zelf zonder rennen of vliegen van of naar stal was er niet bij. Als ik aant rijden was of ze stond los trapte ze naar alle andere paarden en nog geen twee maanden kan ze samen met een andere pony heel relaxed in de wei staan eten. Ik bedoelde dat ik het zo frappant vind wat een beetje gras met een paard kan doen.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 09:25

Dat weet jij omdat jij het paard kent. Maar een foto is een momentopname. En gisteren leek mijn altijd zo rustige paard verdacht veel op die gestresste foto met vuurspuwende ogen van jouw. Madam was namelijk hengstig. Ik vind het frappant wat een beetje extra hormonen met een paard kunnen doen....Haha! Lips are sealed

Liesje89

Berichten: 9926
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-04 10:34

*zucht*