Concours Kilder en Buster met vrienden en familie!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Concours Kilder en Buster met vrienden en familie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-04 22:09

Het is al weer een paar weekjes geleden, maar wegens tijdgebrek (altijd hetzelfde liedje...) kan ik de foto's er nu pas opzetten

De eerste is met een meetinkje; Shanna wie Buster ff voor me vasthoudt, en Jaggie met Jaguar in de vrachtwagen

Afbeelding


Shanna op Buster!

Afbeelding

Afbeelding


Toen met Buster naar Rover geweest; leuk zo'n vader en zoon potretje!

Afbeelding


En we zijn nog langs kleinzoon Djoeke gekomen

Afbeelding


En tot slot bij het tweejarig hengsten-span Shamrock Candyman en Shamrock Passoa langs

Afbeelding


Het verslag van de wedstrijd die Shanna heeft gereden heeft hier wel op Bokt gestaan, en ze had ook super-leuke foto's; maar die zijn weg... Helaas... Maar dan hebben jullie nu toch deze nog; haha!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)



Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 10:44

Haha; ja, de foto's zijn wat achterstallig, maar goed!
En ik zat me te bedenken; eigenlijk maar goed dat jouw foto's weg zijn; anders zag iedereen me in dat voetbaltenue te paard; haha!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 12:17

Wij reden niet...
Shanna en Boas hadden gereden, ik kwam alleen maar ff met Buster langs; en dus kon Shanna er mooi ff op!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 15:53

patriciah schreef:
ach zo! Bloos tja ben Blond he!
het zijn iig heel mooie foto's.

Haha; zo gek is het niet; je zag daar ook iedereen kijken van; huh? dat kan toch niet?!
Was wel geinig!'

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)

Buster

Berichten: 4656
Geregistreerd: 10-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 10:41

wenny"]
leuke paardjes kom jij tegen
[/quote]
[quote="jaggie"]
en dat 2-span is ook al zo geweldig Tong uitsteken
[/quote]
Jaja; ik weet ze te staan hier in de buurt Knipoog

[quote="jaggie schreef:
en wat lijkt die zoon op hem!

Zeker weten, alleen dan zo'n 15 cm hoger! Dus handiger rijpaardje Haha!

Groetjes, Nadia
Please don't talk about life to me I've seen more than most people my age have seen And there ain't no rules on how it's gotta be Think again
Collendoorn herinneringen ophalen - |Even iets anders: zou een digitale vlieg in je online oog kunnen vliegen... ;-)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Nieknollie en 93 bezoekers