Onze kat met haar pasgeboren kittens...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Onze kat met haar pasgeboren kittens...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-04 18:10

Een van onze katten, Murphy, was zwanger.
Ze was veel binnen en ik vroeg me af wanneer de kittens nou eindelijk eens kwamen.
Gisteravond was ze ineens verdwenen en we wisten niet waarheen, vandaan hadden we haar ookal de hele dag niet gezien en het zat ons niet lekker.
Ik had al op de zolder en verschillende kamers gezocht en gehoord of ik ook gepiep hoorde maar nee hoor, niks.
We waren bang dat ze misschien naar buiten was uitgenaaid en daar ergens lag te bevallen.

Mn ma was vandaag haar kamer grondig aan het opruimen en veranderen. ik zat beneden en ineens hoorde ik : SAN !! DE POES HEEFT JONGEN !!!
Dus ik met een noodvaart naar boven.
Bleek dat ze onder het bed van mn ma in een klein kistje met papieren zakken bevallen was. M'n ma heeft een kajuitbed, dat is een dicht bed met aan de onderkant kastjes.
Ze is door de kastjes onder het bed gekropen en heeft daar de kittens neergelegd.

Ze was nog bloederig en de kittens hadden hun navelstrengetjes nog aan het buikje hangen.

We hebben het kistje in de doos gezet die we eigenlijk als bevallingsdoos hadden en haar even naast het bed gezet, dat vond ze gelukkig geen probleem. We hebben haar een bakje vlees gegeven en dat ging er van harte in.

Het zijn 2 prachtige kittens, 1tje is grijs/cypers maar wel met de kleur van murphy op de kop, met een wit snoetje en witte pootjes.
De ander is wit met zwarte en cyperse vlekjes.

Hier de eerste foto's, het is niet zo duidelijk want kon geen goed licht krijgen. Wil haar verder met rust laten dus heb er even gauw een paar geschoten.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Lief he, ik vind ze super!
:smelt:

Had eigenlijk verwacht dat er veel meer in zouden zitten, ze had zo'n enorme hangvetpens :cheese:

cool_girl

Berichten: 2302
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 18:14

Ah wat schattig Lovers 2 is idd wel weinig, maar ze zijn echt lief Haha!

loes14
Berichten: 234
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: silvolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-04 19:54

schattig! gelukkig dat ze dr jongen niet buiten heeft gelegd...

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-04 09:28

Ze zijn echt heel schattig.
Het grijze katje mist alleen een teentje aan de achterpoot Verward het is daar een beetje raar van vorm en wat etterig, het ligt open.
Dat wordt dus een reisje naar de DA, ik weet niet wat er gebeuren moet maar het ziet er niet fris uit en ik wil niet dat het gaat ontsteken ofzo

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-04 10:05

ahh!
die witte vind ik mooi!!