Buitenrit met een jong paard... altijd leuk!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mulan

Berichten: 408
Geregistreerd: 26-04-03

Buitenrit met een jong paard... altijd leuk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 15:53

Hier een kleine impressie van onze enerverende ervaring van gisteren...

Een vriendin van me ging een stuk wandelen met haar vriend, en ik ging met Mulan mee.
Ik woei bijna van mijn paard af, maar dat mocht de pret niet drukken. Mulan vond het wat minder, de bokjes, hupsjes en kleine steigerpoginkjes waren na drie minuten al niet meer op één hand te tellen.
Afijn. 't is ook wel erg spannend als het zo flink waait buiten... en al met al vind ik haar voor een 4-jarige die in d'r eentje naar buiten moet, best heel erg braaf, want ze doet het toch maar!
Afbeelding

Maar de echte leuke verrassing moest nog komen. (Ja, ja, dat paard van mij zit vol verrassingen en ze trekt er elke buitenrit wel weer één uit de kast)
Ik vertrok met een rustig handgalopje, de dijk over, voor mijn vriendin met d'r vriend uit. Aan het einde van de dijk gekomen, bdeacht ik dat het nog wel eens even kon duren voordat zij eraan zouden komen gewandeld. Dus ik besloot even terug te crossen.
In rengalop over de dijk, ligt er een afgewaaide tak. Die lag er op de heenweg ook al, maar toen was er niets aan de hand. Ik voelde Mulan iets aarzelen en dacht nog:"Ze gaat toch niet springen?" Maar ja hoor, een klein eikelig takje en ze maakte me een belachelijke noodsprong!!!
Alsof ze een sloot van drie meter moest nemen, vanuit volle vaart.
Mijn vriendin zag het vanuit de verte gebeuren, die schrok zich rot.
Op de onderstaande foto zie je mij toen we stil stonden bij mijn vriendin. Haar vriend stond te balen dat hij de sprong niet had vastgelegd, mijn vriendin vroeg wat Mulan in vredesnaam deed (dat takje was niet eens te zien vanaf waar zij stonden), Mulan staat een beetje appelig te kijken en is zich van geen kwaad bewust en ik viel bijna van mijn paard van het lachen.
Afbeelding

Misschien de volgende keer wél actie foto's...
Bedankt voor het kijken!
Afbeelding



Mulan

Berichten: 408
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 12:08

'Leuk koppie'..... 'Lief hoofdje' ....

Dit is de eerste keer dat ik dat hoor!
Mulan heeft een flink HOOFD Haha! !

*LOL*

Mulan

Berichten: 408
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-04 10:05

Sammm schreef:
De foto's doen het niet Knipoog



Jawel! Ze doen het eindelijk weer.

*schop*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Webding en 105 bezoekers