Nieuwe aanwinst: Aranda, poetsbeurt voor en na..

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Nieuwe aanwinst: Aranda, poetsbeurt voor en na..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-04 21:10

Vandaag een nieuwe 3 jarige merrie gekocht [Liberty Light X Pavarotti].

Ze haarde verschrikkelijk dus kon wel een goeie poetsbeurt gebruiken. Heb haar sokjes en oren geknipt. Morgen zijn manen, hoeven en staart aan de beurt en dan hebben we een heel ander paard!
Ik had ook een foto gemaakt van de haren die eraf waren gekomen maar die zijn verdwenen Verward Het was in ieder geval genoeg om 2 herdershonden mee te breien Bloos!

Voor:
Afbeelding
Afbeelding
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RADhAt8UktZSt!1OgmRA*e9eNJjItlxKzYzQ2uHhgapcWE12!XqchgrKjdsIIVb34E0aPgIzrQb2kqTEbYBjhl7lT6ET1FZ!Tdx4a*9Oqsg/aranda6.jpg?dc=4675466145665574093][/img]

Na (het was intussen al donker dus je ziet niet zo goed hoe ze erop vooruit is gegaan, maar geloof me, het verschil is wonderbarend Haha! haar hoofdje glimt iig weer )
Afbeelding
Afbeelding

Zal morgen bij daglicht nog wat foto's maken waar je het verschil wél duidelijk ziet Haha!
Toch wel een lekker ding he. Ze moet nog wat meer spieren krijgen en ze is een beetje overbouwd maar denk dat ze in de zomer al een stuk beter uit ziet!


Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-04 21:53

Loolapelooza: Er leek inderdaad geen einde aan te komen, ook zij zat onder het zweet, stof etc. Maar na de poetsbeurt kwam er nauwelijks meer wat af en voelde ze zelfs glad en zacht. Het was wel al donker toen ik klaar was haha.

Lenn: Dat is inderdaad dankbaar werk. We hebben regelmatig jonge paarden die vers van de wei geplukt zijn en dan zie je dat verschil altijd heel duidelijk. Dat is echt mooi werk! Ik begin ook altijd heel enthousiast, na even heb ik er de balen van maar als ik dan klaar ben ben ik toch weer blij dat ik het gedaan heb Haha!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-04 14:06

Ze is ingeschreven bij het NRPS.

Hoe mijn kleren zo wit blijven, tja hahaha, dat is ook niet echt het geval. Die foto's waar ik bij sta was van vóór de poetsbeurt.

Ik heb de foto met de haren trouwens gevonden:
Afbeelding
Niet niks he Knipoog

Ik heb ook actie foto's van zonet op de wei Haha! (al is er na vorige zomer weinig wei meer over Scheve mond )
[ITP] Aranda in actie!!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-04 18:02

Ze is een lekker ding he Haha! En ze beweegt ook leuk Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Mir, SkyLWG en 18 bezoekers