Oog, mislukte en vanalles wat foto's van SPLASH :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Oog, mislukte en vanalles wat foto's van SPLASH :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 19:43

Bok Bok

Ik moet eigenlijk leren , maar was eens aan het kijken wat voor foto's ik allemaal van Splash op mijn computer had staan , nou intotaal zijn het meer dan 500 foto's en er zitten echt een paar (grappige) mislukte bij !

En ik heb eindelijk een duidelijke foto van zijn half blauwe oog (dit heeft hij aan beide kanten) gevonden , voor de mensen die er naar vroegen !
Afbeelding

Dan voor de mensen die denken dat Splash altijd lief is , dat is ie helemaal niet als je hem een kus wilt geven , hij moet er dan echt niks van hebben en zijn oren gaan meteen plat :
Afbeelding

Spelen vind ie wel leuk maar als je te saai naast hem loopt krijg je een duw van hem , en als je dan niet oplet gebeurd er dit.... (ik liep te kletsen met de fotograaf , en toen....)
Afbeelding

De lucht was een tijdje geleden ZO blauw dat ik dacht dat het wel een leuk idee zou zijn als ik een fotoshoot met Splash ging houden , niet dus...
Afbeelding
Kijk eens wat een lelijk groot hoofd ik hier heb Scheve mond

Afbeelding
Mijn kameeltje Nagelbijten / Gniffelen

Nadat jullie zijn uitgelachen , ga ik maar eens leren Haha!

    S p o t.



Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 20:09

Kleintje19 schreef:
ze zijn echt leuk Haha! Super Splash!!!! Ik kom zeker binnenkort weer een keertje kijken!!!!

Dan moet je wel iets langer blijven , dan zie je Romana misschien nog vliegen Haha!

    S p o t.

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-04 20:11

Irmaatje schreef:
die 2laatste foto's vind ik eigenlijk best wel mooi


Die vind ik echt zo lelijk, het is Splash helemaal niet op die foto , dat hoofd.. die nek...

    S p o t.

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-04 11:43

Pocahontas"]
Voor wanneer had je mijn modderbadje gereserveerd?? Schijnheilig
[/quote]

Nou , je bent altijd welkom , ik zal je op de hoogte houden wanneer het modderbad op en top is Haha! Deze week zal het niet meer lukken , de bak is erg opgedroogd en ik zit vanaf vrijdag in Italie....
Je staat in iedergeval wel op de eerste plaats van de wachtlijst van Splashing Spa *LOL*

[quote="Ellende schreef:
Wanneer staat jouw vliegles trouwens gepland, Romana is toch pas geweest? Schijnheilig

Ik heb in Januari al vliegles gehad , dat was mijn laatste , ik ben nu officieel afgestudeerd als 'Frequent (flying) Splash Pilot' Haha!

    S p o t.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Furst, Galeobdolon, Milow2018 en 76 bezoekers