Eindelijk foto's van Heras.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ilonab

Berichten: 772
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Tienhoven

Eindelijk foto's van Heras.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 21:10

Het heeft even geduurt voordat ik het door had maar dan uiteindelijk als het goed is hier nieuwe foto's van mijn ventje.

Dit is Heras (HeroxCitr) hij wordt 3 juni 3 jaar. Hij heeft dezelfde vader als Ustinov van Ilindra hier op bokt je zou het misschien niet geloven maar het is echt waar.
Heras zijn moeder is een arabische merrie die uit rusland komt van de Tersk stoeterij.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn mannetje vinden hij gaat trouwens in juli naar de NRPS keuringin Bunschoten rubriek driejarige ruinen.


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Ilonab

Berichten: 772
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Tienhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-04 21:32

ja ik weet het mijn poging tot het plaatsen van een goede foto is nog niet geheel gelukt ik zal eens kijken of ik er wat aan kan veranderen. in ieder geval bedankt voor je reactie

Ilonab

Berichten: 772
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Tienhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-04 15:58

Zo ik hoop dat de foto's het nu wel doen en wat groter zijn nu ik ze via een andere site heb geladen.

nog even een korte toelichting bij die foto in de binnenbak dit is Heras samen met zijn vriendje Amoha de kampioen van de late nrps veulenkeuring.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ilonab

Berichten: 772
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Tienhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 17:54

Hij is geboren als vosje met een mooie witte bles. Het is nu een echte toverbal en heeft heel veel verschillende kleuren haar in zijn vacht.
Uiteindelijk zal hij denk ik wel helemaal wit worden maar dat mag van mij nog wel even duren.

Heras 03-06-2001-27-02-2009
It broke my heart to lose you, you did not go alone....... Because a part of me went with you

[url]http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=5&t=1555766[/url]

Ilonab

Berichten: 772
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Tienhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 21:33

Dat klopt hij heeft niet veel weg van Ustinov maar ik weet heel zeker dat ze dezelfde vader hebben zo zie je maar weer fokken is gokken want Heras heeft gewoon heel veel weg van zijn moeder niet alleen qua uiterlijk maar ook qua maat Hero de vader van Heras is 1.71 Heras is nu 2jaar en 10 maanden en is nog maar 1,55

ik hoop trouwens wel dat hij nog een stukje gaat groeien ik zal het na de zomer wel zien dan zal hij wel wat groter zijn

Ilonab

Berichten: 772
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Tienhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-03-04 21:34

Ik ben nu met hem aan het werk aan de longe met singel en dekje dat pakt hij heel goed op alleen nu ik je foto's heb gezien van Ustinov tijdens de clinic ben ik benieuwd wat Heras gaat doen zodra er een zadel op komt.
Hij is nu nog redelijk onder de indruk van alles maar het kan best zijn dat als hij alles door heeft dat hij ineens "wakker" wordt. Haha!

maar het zadel duurt nog even tegen die tijd (eind van de zomer) zal ik je op de hoogte houden van de ontwikkelingen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 63 bezoekers