Tweelingbroertje van Bas (Sanex) : QUICKY

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Tweelingbroertje van Bas (Sanex) : QUICKY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-04 01:49

Hallo, ik ben Quicky, het tweelingbroertje van Bas van Sanex. Ik ben niet echt z'n tweelingbroertje hoor, alhoewel, zeker weten we dit natuurlijk niet, we lijken nogal op mekaar, zowel van gedrag als van uiterlijk. We zijn beiden gewoon SUPERKNAP Haha!

Ik ben wit/zwart pintaloosa ... maar nu zegt m'n baasje dat ik GEEL/zwart ben Verward I wonder why ...
Afbeelding

Dit is m'n amazone. Ze moet nog veel leren zoals je kan zien, maar ze doet het wel allemaal puur natuur, zonder zadel en zonder in m'n mondje te rukken OK dan! Ik heb hier m'n nieuwe jasje aan en wandel samen met baas langs de drukke 3-vaks-weg (zie auto's op de achtergrond) Cool. Ik ben erg "COOL" hoor, die stink-lawaai-dingen kunnen me geen moer schelen Knipoog
Afbeelding

Da's al beter klein baasje ... zo gaat het goed
Afbeelding

Ook m'n kontje mag gezien worden zo ... Afbeelding

Drie keer raden welk een kleur Bas z'n dekentje is ... En nee, het was niet afgesproken Haha!
Afbeelding

Voor het eerst een zadeltje op bij m'n nieuwe baas. Baas wou 's zien hoe ik zou reageren omdat ik al langer "werkloos" was bij m'n vorig baasje en ik hier met "klein baasje" altijd zonder zadeltje mag rondhupsen ... wat had ze dan gedacht??? Hoe moet je reageren met iets waarvan je helemaal niet van onder de indruk bent??? Eten natuurlijk Vingers aflikken (zadel is te groot voor hem en we hebben er dus niet op gereden zo, singel was niet eens aangetrokken)
Afbeelding

Hier kan je als je naar m'n kontje kijkt een kale vlek zien (m'n nekje ook, maar m'n maantjes doen daar goed hun werk en ondertussen is m'n kontje alweer met fluweel bedekt en m'n hals ook OK dan! Vrouwtje heeft nog een foto van m'n naakte kont ook, maar die wil ik liever niet op het net in het openbaar Clown Bas is ook fan van die stijl van haardracht bij z'n achterkant Schijnheilig
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door sonjabelgium op 14-03-04 01:57, in het totaal 5 keer bewerkt

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.


sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-04 02:02

Halstertje is mint-groen Bloos Je kan het een beetje zien op de foto's die bij goed daglicht genomen zijn (die laatste foto was het al bijna donker en de flits is op het halstertje afgegaan Boos! ). Het is wel "licht-mint" van kleurtje. Quicky is ondertussen nog drie halsters rijker ook, een lichtblauw en een donkergroen met bordaux-band in het midden met gele galoperende paardjes op de neusriem en een écht touwhalster-sidepull ook nog Wow!
Hoezo ... verwend Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door sonjabelgium op 14-03-04 02:04, in het totaal 1 keer bewerkt

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.


sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-04 02:06

Nee, die komt van de winkel "Padd" en is van het merk "Equitheme" (licht gevoerd regendekentje, ook verkrijgbaar in babyblauw/zwart, en ik denk ook in mintgroen/zwart en zacht oranje/zwart). Winkel is in Frankrijk, Rijsel. Ik woon vlak bij de grens.
Het dekentje heeft een onderlengte van 130 cm en past 'm als gegoten

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-04 02:36

Ja, het meisje is m'n dochtertje, ze is 7 jaar en helemaal gek op paardjes al van als ze een paar maandjes oud was Toen wou ze ook altijd op het paardje zitten op de kermis en had ze elk "paadje" gezien als we met de auto ergens naar toe gingen ... en het is zo gebleven! Ze helpt ook echt mee met 'r pony'tje OK dan! Deze week kwam ze zelf aanzetten met het "nieuws" dat ze deze zomer wil leren uitmesten bij 'r pony . Nu helpt ze af en toe voeren, water bijvullen en opstrooien en tuurlijk borstelen en pony vasthouden als de DA of de hoefsmid komt (toevallig vandaag) Ze hoeft het niet te doen van ons, zeker niet elke dag, maar blijkbaar is het leuk om doen voor 'r maatje Knipoog
Hoe jong ze ook is, ze weet ook echt wat mag/kan en wat niet! Ze was totaal verontwaardigd over het feit dat ze in het Circus vorige week zaterdag een zweep gebruikten om de shetten kunstjes te laten doen Haha! Haar vriendinnetjes op school krijgen ook, willen of niet, "opleiding" van haar over hoe ze moeten omgaan met een pony Haha! Ze legt dan met plezier en swung uit hoe het nu allemaal zit en ik moet toegeven ... ze weet waarover ze praat hoor Bloos! Op een kinderlijke manier, maar correct. Uit de bib. brengt ze elke week zonder uitzondering een boek mee over paardjes/pony's die ze ook echt gaat lezen OK dan! Jong en gedreven dus

Ik PB je even over het dekentje Anke Knipoog

Hier staat z'n makker (alhoewel Schijnheilig ) in z'n nieuwe jas Knipoog
[ITP] Tinkerhengst Spix met z'n nieuwe jas

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 12:21

Heike"]
Ik wil die blote bil wel eens zien. Ik ben dol op blote billen Schijnheilig (niet van mezelf trouwens)

Erge coole pony. Enne kleine dekens kun je ook kopen bij http://www.ponyshop.nl/

Zelfs tot 90 cm onderlengte.
[/quote]
Bloos (wel slechte kwaliteit van foto hoor)
Afbeelding

[quote="SuperRoos"]
alweer van die leuke foto's sonja, wat is quiky toch een gaaf ding, helemaal in het echt
dat dekentje staat hem echt leuk, en je dochtertje en hij passen echt bij elkaar,
matties 4 life Haha!
toen ik bij jullie was ook he, ze vloog hem om de nek en quiky had echt zoiets van, VETTTT!!!! haha
vind ze echt goed bij elkaar passen!
[/quote]
, die twee zijn echte dikke maatjes samen! Héél af en toe vergeet Quicky wel 's dat er een kind hem aan het leiden is en gaat hij met het kind wandelen in de plaats *LOL* Een kort rukje aan het touw en dan luisterd ie weer prima, zelfs naar een kindje OK dan!
Hij moet de reputatie van de kleine eigenwijze pony's toch ietsje redden hé Schijnheilig Zin om hem effe te typeren?

[quote="Jellie"]
Leuke foto's en leuk verhaaltje erbij. Haha!
Vind je het niet eng om je dochertje zonder cap op straat te laten rijden?
[/quote]
De cap zakte voortdurend over 'r ogen en dan zag ze niets Bloos De elastiek is wat verstorven vrees ik ...
Haar capje is dan ook nog het mijne van toen ik zo oud was Bloos! Knutselwerk voor mama, nieuwe stiek eraan fixen.

[quote="fsoudan schreef:
Leuk hoor sonja. Is dit de shet die je al had of heb je deze gekocht?
Lief zo met je dochter Ach gut

Hij is hier van in November. Het vinden van een echte betrouwbare kinder- en beginnerspony is niet makkelijk, maar deze doet het werkelijk erg goed!!! Echt een hele brave pony

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-04 13:19

Hey!!!!! Broertje ... Ik word ook gewassen hoor, maar baas vond het met de sneeuw te koud. Hoezo??? KOUD??? Die heeft nog niet goed m'n bontmantel bekeken zeker Blond Vandaar dat ik er luchtgaten in heb gemaakt Haha! Het enige wat wél koud is als ze me helemaal nat gieten met emmers en dan met spul m'n vacht gaan wassen! Ik krijg dan m'n super-de-luxe jas aan nadat ze me weer van m'n gele kleurtje hebben afgeholpen waar ik zoveel moeite moet voor doen Boos! Toegegeven, die jas is wel fijn dan.
Wij zijn toch cool hé OK dan! Baasje afbokken heb ik één keertje gedaan. Ze ging op m'n kont zitten per ongeluk Boos!! Dat kon ik als stoere vent natuurlijk niet aanvaarden, en toen bokte ik één keertje ... klein baasje eraf en vrouwtje die achter me stond kreeg m'n hoefjes tegen 'r billen Bloos! ... mja ... ik doe het niet vaak, maar ik doe het extra grondig Cool Ik ben gewoon best braaf, dan word ik extra verwend met worteltjes en een appeltje en een leuke uitstap en nieuwe spulletjes en .... en .... en ... Gewoon verwend dus Schijnheilig Steigeren bewaar ik voor die reuze-shet die hier loopt, vrouwtje zegt daar tinker tegen. Die lomperd denkt dat ik een merrie'tje ben of zo Verward Ligt misschien aan m'n buik Bloos Ik moet dan altijd héél hard rennen en bokken/trappen om me te verweren, als dat niet lukt bijt ik in z'n benen en als dat niet lukt ga ik steigeren!!!! Zucht ... het zijn ongelijke wapens, die is gewoon veel te groot geworden voor een shetje Boos! Hij kijkt dan nog zo onschuldig ook ... Gelukkig weten de baasjes het wel en moet ik nooit lang samen met die cross-mega-versie. Ik blijf me kranig verdedigen en blijf hardnekkig proberen om lief te zijn tegen hem al ga ik wel in z'n stal pissen als z'n deur openstaat en hij op de wei staat en jat ik ook effe snel z'n eten Tong uitsteken Pling Hij is te dik om in mijn stal te kunnen, maar hij jat ook m'n eten, zelfs als ik eraan bezig ben, dus ... poets weder om poets Tong uitsteken
[ITP] Tinkerhengst Spix met z'n nieuwe jas

Zo zie ik eruit na een wasbeurt Knipoog Ik heb ondertussen een fluwelen kont nu. Staat héél erg chique hoor Cool Baas is wel nogal harig nadat ze is komen knuffelen met mij Verward Baas krijgt dus ook een vacht, of ... de lente komt en ik verlies m'n zo zuinig gespaarde bontmantel alweer!!! Wacht tot ze de sportversie van mij zien Knipoog

Afbeelding

PS dit is een oudere foto van voor z'n blote-kont idee Schijnheilig

BC260894 - GL211096 - GA270405 - BO120607 - GN120710
5 Zoete snoetjes <3 THANX FOR THE VOTES FOR NEELTJE - http://9maand.be/ SHE WON *\o/*

Elke dag is een uitdaging… & een kans om te genieten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BrandWatchBot, Sastaic en 75 bezoekers