Helemaal alleen in de bak! *trots*

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Helemaal alleen in de bak! *trots*

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 17:47

Ik heb nu een tijdje met Shaseera geoefend met alleen zijn ( zie topic [VMR] Verlatingsangst? ), en ik moet zeggen, het resultaat mag er wezen.
Ze kan zich tegenwoordig best alleen vermaken, OOK als ik weg ben. Gaat ze gewoon lekker staan dromen Knipoog


Afbeelding
Shaseera wordt al een echte sexy merrie, ik denk dat ze later veel harten gaat breken Extreme duivel


Afbeelding
Whaaa!!! Een flits!!!


Afbeelding
Daar komt de worteltjeskar!


Afbeelding
Staren in de verte...


Afbeelding
Staren in de andere verte....


Afbeelding
Een beetje ronddrentelen hoort er ook bij natuurlijk!


Afbeelding
Tja...


Afbeelding
Er moest ook nog gespeeld worden samen,


Afbeelding
en geshowd natuurlijk!

Ik ben zo trots op haar! Het is ook zo leuk als ik zelf bij haar in de bak ga; als ik haar dan roep loopt ze lekker met me mee de hele bak door Haha!
Ik heb voor een aantal andere veulens gezorgd, maar als ik het zo bekijk heb ik het erg getroffen met zo'n braaf kleintje. Ze doet het alles ZO goed!

[edit]Overmatige leestekens uit titel verwijderd
Oscar[/edit]
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-03-04 18:34, in het totaal 1 keer bewerkt


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 18:35

luna1 schreef:
mijn paardje heeft ook een beetje last van verlatingsangst maar de oorzaak hiervan is dat ze 3 is en haar hele leven met zon 30 paarden op een weiland heeft gestaan en dus nooit een mens had gezien ja iemand die ze zo eens in de week conrtoleerde maar toen ze bij mij kwam 3 maanden geleden had ze voor het eerst een halster om dus dat zegt al genoeg niet?


Inderdaad, dat is ook de reden dat ik er zo vroeg mogelijk mee ben begonnen. Haha! Maar goed, jouw paard is ook pas drie! Ook nog een jonkie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 19:04

Assiej schreef:
wat een knapperd zeg, echt heeel mooi Haha! dat zijn alle arabjes Haha! mijne ook Knipoog wat zijn dr afstammelingen?


Shaseera is een Sivmen B (Menes x Sivka) x Selahyah Prismena (Prismen x Sifra)

En Moonlight?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 19:13

Luckey schreef:
Leuke foto`s en fijn dat het zo goed gaat! Niet aanvallend bedoeld hoor maar hoort het bij haar bouw dat ze zo magertjes/iel lijkt?


Arabieren zijn vaak wat ieler dan andere paarden. Dik is ze niet nee, maar te mager ook zeker niet. Eigenlijk zie ik veulens liever wat schraler dan te stevig. Ze is ook nog niet eens 1, ze moet nog groeien... Knipoog
Ze krijgt in ieder geval genoeg te eten Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 20:24

Gewoon even de pagina vernieuwen kissbambino Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 21:34

Maikuh schreef:
Mooi oren!


Wat een origineel compliment trouwens! OK dan!
Het zijn inderdaad echte arabierenflappers Haha! Ik vind altijd dat het net lijkt alsof haar oortjes uit zijn gesneden
Jammergenoeg is ze er (nog) totaal niet van gediend als ik eraan kom Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 21:46

Shariff97 schreef:
wat is de vader van je paardje...


Sivmen B (Meneszoon), moeder is Selahyah Prismena (Prismendochter)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 22:56

samantha23 schreef:
En dat halster staat haar ook heel mooi!


Is eigenlijk nog een beetje te groot, maar ach... Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 19:50

Kiara schreef:
Sjiek hoofdje heeft ze hoor!
Wat voor bodembedekking hebben jullie in de bak? Ziet er uit als zand met tapijtsnippers ofzo.....?


Ja, dat is een hele goeie! Ik heb er eigenlijk nog nooit echt op gelet (maar Shaseera staat ook nog niet zo lang daar), ik zal het morgen eens gaan onderzoeken Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 bezoekers