Mijn hondje Lucky toen we hem net hadden..........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Mijn hondje Lucky toen we hem net hadden..........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 19:04

Noujah, ik heb een paar fotoows van mijn hondje Lucky van toen we hem net een nacht hadden, waarop hij samen met zijn zusje staat (Chucky) die mijn tante heeft dus:
-Lucky is van ons
-Chucky is van mijn tante

De dag nadat mn vader en moeder hem opgehaald hadden zijn we gelijk spulletjes voor hem gaan kopen want dat hadden we nog niet omdat mn ouders eigenlijk alleen gingen kijken met mn oom en tante mee, want ondertussen alweer 3 jaar geleden hadden we ook n vuilnisbakkie, die 14 was geworden, maar hij had een TUMOR in zn bek dus kon hij niet meer eten of drinken dus toen hebben we hem in laten slapen, hij was egt heel lief en ik mis hem onwijs omdat hij al bij me was toen ik geboren was, duzz dan snap je dat denk ik wel............. maar mn vader en moeder vonden ze zó leuk dat ze ook maar n hondje meenamen, wat ze eigenlijk wel zeker wisten, want we hadden al een hok geregeld. ik wist wel wanneer ze thuiskwamen want Lucky heeft heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang de hele nacht liggen janken en gillen, en dat móésten we weten van hem dat hij er ook was.... n hele hoop nachten wakker gelegen duz... de volgende dag gingen we spullen kopen: dat is wel dikke lol want dan ga je een halsband uitzoeken in de dierenwinkel, maar dan loopt die hond dus los, en je kon hem niet zomaar pakken zonder halsband en een touwtje om zn nek doen vonden we zielig, dus liep ie gewoon los. uiteindelijk hebben we n groene halsband uitgezogt met bijpassende riem en gelijk een eet en drinkbak. we kochten ook gelijk wat voer en snoepjes voor hem....... (interessant nietwaar???) en in de middag kwam mijn tante met haar hondje(Chucky dus) en toen maakten we deze fotoows:
Afbeelding
op deze fotoow ligt mijn hondje met zijn kont naar ons toe, en zn zusje met haar snuit naar ons toe. ze hadden net een lange tijd(voor hun doen) gespeeld dus lagen ze lekker te pitten...

Afbeelding op deze fotoow slaapt Chucky en zit Lucky naar haar te kijken.

verder:
Lucky: toen we hem kregen woog hij maar 800 gram, 8 ons dus!!!!!! en hij was niet groter als mn moeders hand. Nu weegt hij ongeveer 8,8 kilo, dus ongeveer 11 keer zo zwaar. hij is ook veel groter. we hadden niet verwacht dat hij zo groot zou worden. ZIJN UITERLIJK: het is een kruising friesse stabij (klein soort) x Jack Russel Terriër. Hij heeft het uiterlijk van de Jack Russel en ook de beharing (kort en stug) en hij heeft het koppie van de Stabij (korte snuit, btj bol hoofd Clown Clown ) en hij is heel eigenwijs, echt een hondje met karakter. maar als het egt moet kan hij wel luisteren, maar hij kan ook heeeeeel eigenwijs doen. Lucky is een reutje (mannetje)

Chucky: was 1 kilo toen ze kwam, lijkt meer op de friesse stabij en heeft ook die beharing (heel lang haar, pluimstaart en pluimoortjes Lovers Lovers ) en ze is veel braver... maar zij heeft weer de spitze snuit van de Jack Russel. Chucky is een teefje (vrouwtje)

ondertussen zijn ze alweer anderhalf jaar... en veel te groot, ze waren toen zo schattig! (zijn ze nog wel hoor *LOL*
Ze zijn trouwens op 5 september 2002 geboren en we kregen hem op 22 oktober 2002

noujah, k denk dat ik nu wel genoeg heb getypt... Bloos
natuurlijk hebben we miljoenen (btj overdreven) fotoows van hem, maar die staan niet op de computer... Bloos

nog een laatste fotoow van Lucky:
Afbeelding

[edit]Overmatig gebruikte smilies verwijderd
Oscar[/edit]
Laatst bijgewerkt door Ilsiie op 12-03-04 19:16, in het totaal 3 keer bewerkt

paardjuhsz

Berichten: 3136
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Barneveld (:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 19:10

aaah wat lieff Lovers
wat een schatje was het Lovers
(is het Tong uitsteken)

[edit]Overmatig geplaatste smilies verwijderd
Oscar[/edit]

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 19:12

hihihihi

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 19:16

bedankt!!!!!

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 20:30

Heeft nog iemand reacties op dit leuke hondje???

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 20:30

heeft iemand vragen over Lucky of Chucky??

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 20:30

nouuuuuu..... waarom zegt niemand iets hier!!!!!!!!

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 20:32

nou mensies!!! kom op, typ wat in dit topic!!

*hier volgt een extra bericht van Ilsiie: Waar blijven die bokkers!!!!!????????? dit is een hartstikke leuk hondje in een hartstikke leuk topic, alle bokkers, kom allemaal even kijken!!!!!!!!!!*

draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 20:36

ietsjes meer gedult Tong uitsteken het topic is nog geen dag oud...

leuk hondje hoor wel lief! (maar ik word gek van de smileys:P)

anke2002

Berichten: 810
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Sneek city

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 20:47

Ohhhh wat een schatje!! die 2e foto! Echt ontzettend lief! Lovers
Wel jammer dat hij niet zo klein is gebleven Tong uitsteken

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-04 21:03

jahjah... k heb geduld, maar als het topic op de 4 of 5 pagina staat wordt er volgens mij niet meer naar gekeken... duzz hoopte ik dat er snel gereageerd zou worden zodt hij niet al gelijk op de 3e pagina staat.

ik vind het ook erg jammer dat hij zo groot is geworden, maar hij luistert momenteel wel veel beter als toen.

LoveDunc

Berichten: 760
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 11:00

aaaaaaaaaaaaaaaaaah vet lief Ils!! egt vet sweet!! Lovers

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 11:19

he! Ken ik die niet IRL? Volgens mij zag ik je moeder er laatst mee lopen *LOL*

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-04 15:40

Aaaah wat een lieverdjes !