[tinkers] Lis en Puk + baasjes nu

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

[tinkers] Lis en Puk + baasjes nu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 10:49

Gister konden we even een digi jatten van een stalgenoot (Smurf) daar hebben we dus ook gebruik van gemaakt *LOL* !!!

Jammer genoeg was de batterij snel leeg, maar er zijn wel leuke foto's gemaakt:

Ik met Lis en Puk
Afbeelding

Wij zagen een wagentje aankomen
Afbeelding

Pukkielover die kijkt of Puk niets uitvreet
Afbeelding

Nog even haartjes goed doen
Afbeelding

En nog even ik met Lisje
Afbeelding

En na afloop elkaar nog eens stevig krabben, wat een jeuk hebben die 2 zeg!!!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

www.extendedsteps.nl Sporttherapeut, MLD paard, instructie/coaching. Academische Rijkunst, werken aan de hand, Centered Riding, KNHS jury


WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 11:46

Tja, die manen.... 't is een heel werk elke keer, maar ik ben er wel heel trots op!!!

Puk heeft de manen van d'r moeder ge-erft, die zijn ook al behoorlijk lang en dik en ze word in mei pas 2!!!

Ze zijn ook haast onafscheidelijk.... Staan altijd bij elkaar en lopen samen een hoop anderen te pesten!!!!

www.extendedsteps.nl Sporttherapeut, MLD paard, instructie/coaching. Academische Rijkunst, werken aan de hand, Centered Riding, KNHS jury

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 13:53

Nou lekker weer els... Nee hoor, de foto's die we konden maken zijn ook heel leuk geworden vind ik... Ben een beetje verslaafd aan foto's van dik en puk.. Wil altijd meer!!!!!!!

Ach, Smurf (de pony) bijt wel van zich af....

www.extendedsteps.nl Sporttherapeut, MLD paard, instructie/coaching. Academische Rijkunst, werken aan de hand, Centered Riding, KNHS jury

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 14:46

Wij hebben lange touwtjes... Kan je ook heel hadig mee op de neus tikken. Het samen braaf blijven heeft wel wat moeite gekost, maar over het algemeen gaat het nu prima. Het enige wat wel eens lastig is, is dat ze toch wel eens elk een andere kant uit willen... Maar goed, ze zijn zo gevoelig op de stem dat ik dan alleen een brul hoef te geven en ze zijn zo onder de indruk dat het klaar is...

www.extendedsteps.nl Sporttherapeut, MLD paard, instructie/coaching. Academische Rijkunst, werken aan de hand, Centered Riding, KNHS jury

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 20:47

Kiara: Lisje is/word 6 en Puk word in mei 2. Tijd gaat snel hoor!!! Knipoog

Sonja: denk dat spixje wel een verassinkje (of 2) achterlaat ja, als we niet uitkijken... Bloos!

Tja, dat gekriebel, kom er niet vanaf, elke keer als ze zonder jas samen staan word er gekriebeld, ik vrees elke keer weer voor de manen .

www.extendedsteps.nl Sporttherapeut, MLD paard, instructie/coaching. Academische Rijkunst, werken aan de hand, Centered Riding, KNHS jury

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 20:55

Niet helemaal: ze heet Malissa, met een A dus.... Haha!

www.extendedsteps.nl Sporttherapeut, MLD paard, instructie/coaching. Academische Rijkunst, werken aan de hand, Centered Riding, KNHS jury

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 21:05

Lisje heeft dus de langste manen (tussen de 1m10 en 1m20) en die van Puk zijn ook al 60 cm geloof ik Bloos En van allebei blijft het maar groeien. Ik zoet het zelfs af en toe bijsnijden anders is het niet te doen...

Zal morgen maar een ff kijken smurf, of de rest ook leuk is gelukt...

www.extendedsteps.nl Sporttherapeut, MLD paard, instructie/coaching. Academische Rijkunst, werken aan de hand, Centered Riding, KNHS jury


WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 21:11

Wel als Kath en ik het zijn.... Wij willen ook een digi!!!

Oke dan... Ik ben benieuwd!!!

www.extendedsteps.nl Sporttherapeut, MLD paard, instructie/coaching. Academische Rijkunst, werken aan de hand, Centered Riding, KNHS jury

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 22:27

Dank je wel... Ik ben niet zo'n goede fotograaf, maar zo af en toe komen er wel toonbare foto's uit... Gelukkig ben ik heel trots op mijn paardjes, dus als ik mooie foto's heb wil ik ze ook aan iedereen laten zien!!!

www.extendedsteps.nl Sporttherapeut, MLD paard, instructie/coaching. Academische Rijkunst, werken aan de hand, Centered Riding, KNHS jury

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-04 22:34

Ja, ze zijn altijd lief voor elkaar, 't is moeder en dochter en dochterlief weet altijd de bescherming van haar moeder te krijgen als ze weer eens ruzie heeft met de rest. Lisje staat vrij hoog in rang en kan haar meestal wel helpen. Alleen als Puk Lisje in wil halen met losgooien steekt lisje daar een stokje voor, je kind mag je natuurlijk niet inhalen!!!

www.extendedsteps.nl Sporttherapeut, MLD paard, instructie/coaching. Academische Rijkunst, werken aan de hand, Centered Riding, KNHS jury

WenK

Berichten: 10510
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-03-04 11:08

Het western rijden is eigenlijk gewoon een buitenritje met lange teugel en westernzadel hoor, maar wel heel relaxed!!!

Ik ben zo blij met ze!!! Echt superpaardjes zijn het!!!!

www.extendedsteps.nl Sporttherapeut, MLD paard, instructie/coaching. Academische Rijkunst, werken aan de hand, Centered Riding, KNHS jury


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ApplePapple, charootje, xYaartje en 106 bezoekers