Velvet opgezocht op De Burd!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Velvet opgezocht op De Burd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 09:52

Maandag zijn we voor een paar dagen vertrokken voor een korte vakantie in Groningen en uiteraard hebben we even een omweg door Friesland gemaakt om ons Vellie weer eens op te zoeken. Onze jonge dame zag er weer goed en de harde bult die ik al als schoonheidsfoutje op haar kaak had aangeduid was verdwenen OK dan! . Ik had niet meer verwacht dat ie weg zou trekken, maar ik had zoiets van liever op de kaak dan op de benen. Dit was dus echt een meevaller .

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hokus pokus..... (Het was de bedoeling dat ze een stukje gingen lopen, maar daar moest flink moeite voor gedaan worden want ze waren niet onder de indruk Haha! ).
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Nog een foto van een paar gezellige stalgenoten, waaronder Vanity.
Afbeelding


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"



Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-04 12:26

.Ze staan daar idd gezellig met zijn allen in een grote box. Ze kunnen er nog een aardig sprintje in trekken. Wat ze dus ook deden, want het is toch wel eng als er een paar mensen op de tralies van je box gaan staan Knipoog .

Echt super de opfok, laat ze maar lekker daar blijven tot minstens het eind van het jaar. De peuter en de kleuterschool waren ook mijn favoriete schooljaren Schijnheilig


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Chantalla, Roosch, Signe, Thincla en 27 bezoekers